BIZNES Media i PR

Jak wyróżnić swój biznes na tle konkurencji?

Powstało już tyle pomysłów i biznesów, że trudno dziś wymyślić coś nowego. Jak się wyróżnić na tle tysiąca firm w branży? Odpowiedź brzmi: odpowiednią strategią. Jak zatem do niej

Data publikacji: 2018-07-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wyróżnić swój biznes na tle konkurencji?
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Powstało już tyle pomysłów i biznesów, że trudno dziś wymyślić coś nowego. Jak się wyróżnić na tle tysiąca firm w branży? Odpowiedź brzmi: odpowiednią strategią. Jak zatem do niej podejść?

Jak wyróżnić swój biznes na tle konkurencji? BIZNES, Media i PR - Powstało już tyle pomysłów i biznesów, że trudno dziś wymyślić coś nowego. Jak się wyróżnić na tle tysiąca firm w branży? Odpowiedź brzmi: odpowiednią strategią. Jak zatem do niej podejść?

Powstało już tyle pomysłów i biznesów, że trudno dziś wymyślić coś nowego. Jak się wyróżnić na tle tysiąca firm w branży? Odpowiedź brzmi: odpowiednią strategią. Jak zatem do niej podejść?

 

Ludzie lubią emocje. Telewizja karmi nas nimi na okrągło. Bulwersujące tytuły, wzruszające historie na ekranach, na billboardach czy w gazetach poruszają tysiące ludzi. Dlaczego więc tak mało firm korzysta z tego, co działa na ludzi, opierając swój biznes na historii, emocjach i wyobraźni? Przedstawię to na przykładzie pewnej graficzki z Oławy. Pracując w wielu firmach, zdobyła doświadczenie pozwalające na otworzenie własnego biznesu. Zna się na tym co robi i wkłada bardzo dużo serca w przygotowanie wizerunku swojego klienta. Pracując przy tak wielu projektach z różnymi ludźmi, doskonale potrafi wyczuć potrzebę rynku i trafnie projektuje logotypy dla wielu branż. Otwierając swoją własną pracownię designu, zastanawiała się czym może się wyróżnić spośród tysiąca innych lokalnych firm.

 

Przygotowanie strategii ułatwiło nazwisko i tym samym nazwa firmy. Wszystko oparło się na kawie oraz całym procesie przyrządzania oraz delektowania się tym pobudzającym napojem. Jeśli kawa, to już wszędzie. Cała oferta oraz jej poszczególne elementy zostały porównane do ziaren, które dopiero w połączeniu z innymi i po poddaniu odpowiedniej obróbce dają pożądany efekt.

 

Całość wieńczy idealne zakończenie i zarazem puenta całej ofertowej historii – motto firmy:

“Dobrej kawy nie zrobisz z jednego ziarna.

Potrzebujesz wielu małych ziarenek, aby miała ona prawdziwy smak.”

 

Czytając ofertę, mamy obrazowe wrażenie, że przygotowujemy się na coś wspaniałego, czym jest degustacja naszej ulubionej kawy. Zaglądając dalej, znajdziemy ofertę na pokazanie światu naszego okraszonego już designem biznesu. W ciekawy sposób został porównany sposób pracy z klientem i analizy jego działalności – do procesu przyrządzania kawy.

 

Takie działania sprawiają, że klient już czytając ofertę, praktycznie może poczuć zapach tej kawy. To jak kino 5D, prawda? Efekt takich działań znajdziecie pod linkiem: http://kawadesign.pl/.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Jak wyróżnić swój biznes na tle konkurencji? BIZNES, Media i PR - Powstało już tyle pomysłów i biznesów, że trudno dziś wymyślić coś nowego. Jak się wyróżnić na tle tysiąca firm w branży? Odpowiedź brzmi: odpowiednią strategią. Jak zatem do niej podejść?
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy