PKN ORLEN został sponsorem wszystkich sal kinowych Cinema City do projekcji filmów w formacie 4DX w Polsce. Od początku roku sale 4DX noszą nazwę – VERVA 4DX.
Z najnowszego badania IAB Polska „TV + WWW = Razem Lepiej” wynika, że wśród polskich internautów jest coraz mniej użytkowników tradycyjnej telewizji, szczególnie w grupie poniżej 54 roku życia, gdzie odsetek telewidzów sp
Zapach i smak tej popularnej przyprawy kojarzy się przede wszystkim z okresem przedświątecznym. Jest to nie tylko świetny dodatek do dań i napojów, ale także składnik, który posiada liczne właściwości lecznicze. Jeśli jesz
OS3 zajmie się obsługą w mediach społecznościowych kolejnych trzech brandów Hasbro. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii dla Monopoly, Play-Doh i Nerf. Łącznie OS3 realizuje projekty dla siedm
Każda firma, chcąca angażować i pogłębiać relacje z klientami, nieustannie szuka, testuje i wdraża nowe kanały marketingowe. Wiele organizacji już od dawna z sukcesem używa social media. I to nie tylko do celów promocyjnych
Jeszcze kilka lat temu niewiele osób słyszało o batatach. Obecnie jednak stają się coraz popularniejszym dodatkiem lub składnikiem potraw. Warto zatem poznać ich właściwości odżywcze i zdrowotne, ponieważ zawierają ich wi�
Czy w erze nadmiaru informacji jest jeszcze sposób, by zaangażować odbiorców? W piątkowy wieczór na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu spotkają się przedstawiciele świata kultury, biznesu, nauki i opinii publicznej, aby wspólni
W wielu krajach (w tym w Polsce) reklama porównawcza może stanowić czyn nieuczciwej konkurencji lub nieuczciwą praktykę rynkową, za co Prezes UOKiK może nałożyć na przedsiębiorcę karę pieniężną.
„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wprowadził na rynek nowe rozwiązanie wspierające komunikację z mediami.
Urządzenia mobilne, a także Internet, który swoim zasięgiem objął już prawie cały świat, wymusiły na reklamodawcach dostosowanie wielkości reklam do ich odbiorców. Formatem, który jest w pełni elastyczny pod tym względem