Data publikacji: 2017-12-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ContentHouse odpowiedzialny strategię content marketingową dla mFinanse (mBank)
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Od listopada ContentHouse opracowuje i wdraża strategię content marketingową dla mFinanse – platformy sprzedaży produktów finansowych mBanku. To już kolejny klient z branży finansowej w portfolio agencji.
Od listopada ContentHouse opracowuje i wdraża strategię content marketingową dla mFinanse – platformy sprzedaży produktów finansowych mBanku. To już kolejny klient z branży finansowej w portfolio agencji.
Ponad 15 mln Polaków miało kredyt pod koniec 2016 roku. Osoby, które decydują się na zaciągnięcie pożyczki szukają przede wszystkim odpowiedzi na swoje pytanie związane z zdolnością kredytową czy spłatą zadłużenia. A rzetelnych miejsce, gdzie mogą je znaleźć w sieci jest nadal zbyt mało.
W odpowiedzi na te potrzeby, mFinanse zdecydowało się powierzyć ContentHouse działania w zakresie content marketingu. W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za stworzenie bloga edukacyjnego oraz prowadzenie redakcji, w tym tworzenie artykułów eksperckich, infografik oraz video z ekspertami mFinanse.
Działania content marketingowe będą wsparte kampanią mediową, m.in. na YouTube, za którą również odpowiada ContentHouse.
Współpraca została nawiązana w ramach rekomendacji.
mFinanse (dawniej Aspiro) to firma pośrednictwa finansowego, która powstała w czerwcu 2009 roku z połączenia sieci sprzedaży mBanku oraz mobilnej sieci d. MultiBanku. mBank (dawniej BRE Bank) należy do czołówki uniwersalnych banków komercyjnych w Polsce.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR