BIZNES Media i PR

Coca-Cola HBC Polska najbardziej odpowiedzialną firmą FMCG

Coca-Cola HBC Polska najbardziej odpowiedzialną firmą FMCG
W tegorocznej, czternastej edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, Coca-Cola HBC Polska została uznana liderem w branży „Dobra konsumpcyjne,

Data publikacji: 2020-06-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coca-Cola HBC Polska najbardziej odpowiedzialną firmą FMCG
Kategoria: BIZNES, Media i PR

W tegorocznej, czternastej edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, Coca-Cola HBC Polska została uznana liderem w branży „Dobra konsumpcyjne, farmacja”.

Coca-Cola HBC Polska najbardziej odpowiedzialną firmą FMCG BIZNES, Media i PR - W tegorocznej, czternastej edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, Coca-Cola HBC Polska została uznana liderem w branży „Dobra konsumpcyjne, farmacja”.

W tegorocznej, czternastej edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, Coca-Cola HBC Polska została uznana liderem w branży „Dobra konsumpcyjne, farmacja”. Zajęła także drugie miejsce na podium w głównym zestawieniu, do którego w tym roku zakwalifikowało się w sumie 68 przedsiębiorstw ze 170, które były oceniane. Wyniki rankingu ogłoszono podczas wydarzenia online, które odbyło się 4 czerwca.  

– To dla nas zaszczyt i wielka radość, że Coca-Cola HBC Polska po raz kolejny jest w czołówce Rankingu Odpowiedzialnych Firm. To efekt nie tylko konsekwentnie od lat realizowanej strategii na rzecz zrównoważonego rozwoju, ale też zaangażowania naszych pracowników, klientów, dostawców i wielu innych interesariuszy, z którymi na co dzień współpracujemy. Jako firma docierająca do milionów konsumentów w Polsce czujemy się odpowiedzialni za to, by kontynuować nasze wysiłki i być przykładem tego, w jaki sposób biznes może wywierać pozytywy wpływ na otoczenie w wielu różnych obszarach.  – powiedziała Katarzyna Borucka, Dyrektor ds. Public Affairs i Komunikacji Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

Odpowiedzialność społeczna oraz zrównoważony rozwój stanowią nieodłączny element kultury biznesowej Coca‑Cola HBC Polska. Strategia firmy jest zbudowana na fundamentalnej wartości kreowania i dzielenia się wartością dodaną zarówno z pracownikami, klientami i społecznościami lokalnymi. Coca-Cola w swoich zobowiązaniach zrównoważonego rozwoju skupia się na minimalizowaniu wpływu ze swojej działalności na środowisko naturalne. W tym celu ogłosiła ambicję Świata Bez Odpadów, w ramach której do 2030 roku chce zbierać i przetwarzać dokładnie tyle puszek i butelek, ile trafia od niej do konsumentów. Co więcej, firma podejmuje działania, aby wszystkie jej opakowania, wykorzystywane na całym świecie, w 100% nadawały się do recyklingu. To jednak nie wszystko, firma stawia również na aktywizację zawodową młodych, dostarczając im narzędzia i programy takie jak YEP.Academy, które pomagają w wyborze kierunku edukacji, a także ścieżki zawodowej. 

A to już wiesz?  40 lat na rynku. SM Mlekpol idzie na rekord

Ranking Odpowiedzialnych Firm, opublikowany po raz pierwszy w 2007 roku, to jedyne zestawienie firm działających w Polsce ocenianych pod kątem jakości zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR). Podstawą do stworzenia zestawień Rankingu Odpowiedzialnych Firm jest ankieta, którą firmy wypełniają zgodnie z zasadami należytej staranności i etyki zawodowej.  Ranking umożliwia dokonanie wiarygodnej oceny swojego zaawansowania w podejmowaniu wyzwań zrównoważonego rozwoju, a także jest cennym instrumentem edukacyjnym, ułatwiającym rozwój strategii odpowiedzialności biznesu. Od 2018 roku organizatorem ROF jest Koźmiński Business Hub, natomiast partnerem merytorycznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Coca-Cola HBC Polska najbardziej odpowiedzialną firmą FMCG BIZNES, Media i PR - W tegorocznej, czternastej edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, Coca-Cola HBC Polska została uznana liderem w branży „Dobra konsumpcyjne, farmacja”.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy