BIZNES Media i PR

Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mat

Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mat
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej – Beata

Data publikacji: 2020-11-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mat
Kategoria: BIZNES, Media i PR

W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej – Beata Kozidrak.

Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mat BIZNES, Media i PR - W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej – Beata Kozidrak.

W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.

Klip, zrealizowany w ramach kampanii „Decybele Radości”, ma charakter eksperymentu, który Beata Kozidrak przeprowadza w profesjonalnym studio nagrań, zaaranżowanym w klimacie świątecznym. Piosenkarka, pozostając w reżyserce, sprawdza reakcje maluchów na rozpakowywane prezenty. Wchodzące do studia dzieci niczego się nie spodziewają i już w pierwszej chwili widać na ich twarzach ogromne emocje. Czy lalka Barbie, pociąg Tomek i Przyjaciele oraz tor Hot Wheels mogą wzbudzić radość, której dźwięk znajdzie się w najwyższym przedziale skali decybeli?  Zdecydowanie tak!

Jak widać w klipie – dzieci są pod ogromnym wrażeniem prezentów, a ich reakcje zaskakują samą Beatę. Wokalistka również poddaje się emocjom obecnym w studio i wykonuje fragment refrenu swojego utworu pt. „Ta sama chwila”, osiągając przy tym najwyższy próg w skali decybeli. Nie ulega wątpliwości, że dźwięki radości – zarówno te dziecięce, jak i muzyczne – są tak samo emocjonujące. 

„Decybele Radości” to polska odsłona globalnej kampanii „Sound Of Excitement” firmy Mattel, która przedstawia radość dzieci, obdarowanych wymarzoną zabawką. Najbardziej popularne produkty – m.in. zestawy Fisher Price, Barbie i Hot Wheels – zachwycają najmłodszych na całym świecie i wywołują podobne, pozytywne emocje. W Polsce firma zrealizowała koncept w nietypowej i kreatywnej wersji – klip wyróżnia się niespodziewaną sekwencją ujęć, jednoznacznymi reakcjami dzieci i emocjami samej Beaty Kozidrak.  

A to już wiesz?  Co mogą ugrać frankowicze?

Klip „Decybele Radości” dostępny jest na platformach Youtube oraz Facebook. Wideo zobaczą także użytkownicy Allegro, na dedykowanej akcji platformie Decybele Radości.

Za koncepcję kreatywną kampanii i jej realizację odpowiada butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych). Produkcją wideo zajęła się grupa LEMON SNIFF

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mat BIZNES, Media i PR - W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej – Beata Kozidrak.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy