BIZNES Media i PR

Awanse w pionie Invention domu mediowego Mindshare Polska

Data publikacji: 2016-04-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Awanse w pionie Invention domu mediowego Mindshare Polska
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Dom mediowy Mindshare Polska wprowadza zmiany personalne w pionie Invention – dziale odpowiedzialnym za realizację projektów z wykorzystaniem najnowszych technologii i kanałów digital.

Awanse w pionie Invention domu mediowego Mindshare Polska BIZNES, Media i PR - Dom mediowy Mindshare Polska wprowadza zmiany personalne w pionie Invention – dziale odpowiedzialnym za realizację projektów z wykorzystaniem najnowszych technologii i kanałów digital.

Dom mediowy Mindshare Polska wprowadza zmiany personalne w pionie Invention – dziale odpowiedzialnym za realizację projektów z wykorzystaniem najnowszych technologii i kanałów digital. Anita Serafin awansowała na stanowisko Director pionu Invention, a Paweł Kowal został Performance & Creative Managerem, Invention. Zespół niezmiennie raportuje do Anny Nowak, Partner, Invention, Mindshare Polska.

Anita Serafin dotychczas pełniła funkcję Manager, Invention. Na stanowisku Director będzie odpowiedzialna za projektowanie i nadzór nad realizacją kompleksowych strategii komunikacyjnych, wykorzystujących nowe kanały i narzędzia komunikacji, w tym media społecznościowe. Do obowiązków Anity będzie należała koordynacja prac pionu Invention, w tym zarządzanie realizacją niestandardowych działań digital. Anita Serafin z Mindshare związana jest z przerwami od 2006 roku. Zajmowała się planowaniem kampanii internetowych m.in. dla: Ford, Samsung, HSBC czy Sodexo. Następnie przez kilka lat w Agorze zarządzała projektami specjalnymi i rozwojem internetowych produktów reklamowych. W Mindshare Polska ponownie od października 2014 roku. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej.

Anitę Serafin w codziennej pracy będzie wspierał Paweł Kowal, który awansował na stanowisko Performance & Creative Manager, Invention. Jako pasjonat danych i nowych technologii, Paweł będzie odpowiedzialny za koordynację działań performance i dalsze wsparcie rozwoju programmatic w Mindshare w kierunku data driven i adaptive marketing advertising. Dodatkowo do jego obowiązków będzie należała koordynacja i rozwój komórki kreatywno-produkcyjnej w ramach pionu Invention. Z Mindshare Polska związany jest od 2013 roku – dotychczas na stanowisku Performance & Programmatic Strategist, Invention, gdzie był odpowiedzialny za koordynację i nadzór merytoryczny nad projektami efektywnościowymi, realizowanymi przez Mindshare i GroupM. Wcześniej zdobywał doświadczenia w Grupie Clickad i agencjach kreatywno-produkcyjnych, gdzie odpowiadał na prowadzenie projektów, grafikę i obsługę klienta. Absolwent Wydziału Socjologii Collegium Civitas ze specjalizacją w mediach i komunikacji społecznej.

Koordynacją działań z zakresu paid search i paid social w ramach pionu Invention będą nadal zajmowali się stratedzy SEM & Social zespołu: Dorota Łoboda i Michał Gąska.

Cały pion Invention raportuje do Anny Nowak, Partner, Invention, Mindshare Polska, która jest związana ze spółką od 13 lat.

Jednocześnie z dniem 30 czerwca 2016 r. współpracę z domem mediowym kończy Bartosz Sikora, Director, Invention.

– Zarządzanie pionem Invention powierzyliśmy znakomitym specjalistom, którzy od wielu lat związani są z rynkiem mediów i reklamy. Jesteśmy przekonani, że zespół Invention pod kierownictwem Anity i przy wsparciu Pawła, Michała oraz Doroty będzie oferował naszym Klientom najwyższej jakości obsługę i rozwiązania, nad czym czuwać będzie Ania. Trzymamy kciuki za cały team, a Bartkowi życzymy powodzenia w nowym miejscu pracy – mówi Joanna Kazak, Partner Zarządzający, Mindshare Polska.

Pion Invention w Mindshare Polska odpowiedzialny jest za doradztwo strategiczne w zakresie mediów digital oraz realizację projektów z wykorzystaniem najnowszych trendów, technologii i kanałów komunikacji (social media, mobile marketing, branded content, akcje niestandardowe). Dział posiada również komórkę odpowiedzialną za produkcję materiałów kreatywnych na potrzeby klientów domu mediowego Mindshare Polska – zarówno dla działań performance’owych, jak i wizerunkowych.

 

***

 

O Mindshare Polska

Mindshare Polska jest oddziałem globalnego domu mediowego Mindshare z siedzibą w Londynie, realizującego kompleksowe strategie reklamowe zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i firm działających regionalnie i lokalnie na poszczególnych światowych rynkach. Dom mediowy Mindshare skupia specjalistów zajmujących się przygotowaniem strategii mediowych, planowaniem i zakupem mediów oraz implementacją działań reklamowych w ramach czterech pionów agencji: Business Planning, Exchange, Invention oraz Client Leadership. Mindshare Polska jest pionierem w zakresie planowania i realizacji działań w nowych mediach – na polskim rynku jako jeden z pierwszych wyodrębnił dział interaktywny (początkowo pod nazwą MS Interaction, obecnie Invention), specjalizujący się w kampaniach realizowanych online oraz w planowaniu i implementacji niestandardowych rozwiązaniach reklamowych w nowych mediach. Mindshare Polska współtworzy GroupM, największą na świecie strukturę negocjacyjną, zwiększając tym samym przewagę konkurencyjną i korzyści dla swoich klientów na polskim rynku.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Awanse w pionie Invention domu mediowego Mindshare Polska BIZNES, Media i PR - Dom mediowy Mindshare Polska wprowadza zmiany personalne w pionie Invention – dziale odpowiedzialnym za realizację projektów z wykorzystaniem najnowszych technologii i kanałów digital.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES