Data publikacji: 2015-10-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PGA2015: 3 dni grania = 2 mln promocjiKategoria: BIZNES, Media i PRTegoroczna jubileuszowa edycja Poznań Game Arena wyróżniała się rekordową liczbą zwiedzają
Data publikacji: 2017-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Raiffeisen Polbank ze skuteczną kampanią programmaticKategoria: BIZNES, Raiffeisen Polbank zabiega o uwagę młodego konsumenta – wymagającego, świadomego i do
Data publikacji: 2017-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja 2b design rozpoczęła współpracę z CSIOZKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja 2b design rozpoczęła współpracę z Centrum Systemów Informatycznych Och
Data publikacji: 2018-02-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KAYAK startuje z komunikacją 360Kategoria: BIZNES, Media i PRWyszukiwarka KAYAK połączyła siły z Mattiasem Klumem – wielokrotnie nagradzanym fotografem i prod
Data publikacji: 2014-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokaż swoje gamingowe oblicze! Konkurs cosplay (przebranie za postać z gry) na IKategoria: BIZNES, W czasie wielkiego światowego finału Intel Extreme Masters Kat
Data publikacji: 2020-02-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CUK inwestuje w wizerunek powołując nowego brand hero!Kategoria: BIZNES, Media i PRMultiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza duże zmiany wizerunkowe wzmacniając s
Data publikacji: 2017-07-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Awin inwestuje w nowe rozwiązanie – Accelerated PaymentsKategoria: BIZNES, Awin, wiodąca sieć reklamy efektywnościowej, zainwestował 35 milionów euro w g
Data publikacji: 2015-04-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tkaniny drukowane na zlecenie – wyprzedź konkurencjęKategoria: BIZNES, Media i PRKażdy przedsiębiorca dąży do zyskania przewagi konkurencyjnej. Takim samym p
Data publikacji: 2017-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Program Google Partners a wybór agencji SEM – co warto wiedzieć?Kategoria: BIZNES, Media i PRCertyfikat Google Partners poświadcza, że agencja ma kompetencje w
Data publikacji: 2017-06-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość w marketingu internetowym. Czy pokona banery, social media i mailing?Kategoria: BIZNES, Media i PRSkuteczna reklama w internecie to taka, która nie odstras