Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odpowiedzialne praktyki bankowe: analiza porównawcza Mazars 2021Kategoria: Finanse, BIZNES, Badanie Mazars „Odpowiedzialne praktyki bankowe: analiza porównawcza
Data publikacji: 2017-04-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa kampania Mazdy przypomina o fascynacji jazdą samochodemKategoria: BIZNES, Media i PRNowa kampania Mazdy pod hasłem Drive Together przypomina o emocjach towarz
Data publikacji: 2019-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bataty – właściwości odżywcze i zastosowanieKategoria: BIZNES, Media i PRJeszcze kilka lat temu niewiele osób słyszało o batatach. Obecnie jednak stają si�
Data publikacji: 2016-08-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: YieldRiser na targach marketingowych DMEXCO 2016Kategoria: BIZNES, Media i PRYieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy
Data publikacji: 2015-07-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobry smak w każdym detaluKategoria: BIZNES, Media i PRStartuje kampania promująca linię zabudowy Bosch Serie I 8. Za opracowanie strategii oraz zakup mediów odp
Data publikacji: 2019-06-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznes odpowiedzialny społecznie – raport Mondelēz InternationalKategoria: BIZNES, Media i PRPozyskiwanie podstawowych surowców jak kakao lub pszenica z troską
Data publikacji: 2018-07-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Siła przyjaźni w piosence FruittellaKategoria: BIZNES, Media i PRMarka rozpoczęła działania skierowane do najmłodszych, których podstawą jest animowany teled
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 działania niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa wydruku w chmurzeKategoria: , BIZNES, 4 działania niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa wydruku w chmurz
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Omnichannel w magazynie – czyli jak Empik zintegrował kanały sprzedażyKategoria: IT i technologie, BIZNES, Wdrożenie systemu zarządzania magazynem dostosowan
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Unilever mówi NIE słowu „normalny” i TAK pozytywnemu pięknuKategoria: Przemysł, BIZNES, Unilever, właściciel m.in. takich marek jak: Dove, Rexona, Love Be