BIZNES Media i PR

#AvenidaMyLove, czyli miłosne wyznania na billboardach w całym mieście

Data publikacji: 2018-02-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #AvenidaMyLove, czyli miłosne wyznania na billboardach w całym mieście
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Jedyna tego typu akcja w Polsce!

#AvenidaMyLove, czyli miłosne wyznania na billboardach w całym mieście BIZNES, Media i PR - Jedyna tego typu akcja w Polsce!

Podobno nic nie zdarza się dwa razy. Dlaczego zatem kocham Cię wciąż od nowa?, Ewa, pięć lat temu wpadłaś mi w oko. Wciąż łzawi ze szczęścia. – między innymi tymi słowami poznaniacy wyznali miłość swoim ukochanym. A zrobili to w nietypowy sposób, bo na… blillboardach. 12 najpiękniejszych wyznań pojawiło się w ramach kampanii walentynkowej w całym mieście. To jedna z najczulszych akcji w Polsce, w ramach której Avenida Poznań celebruje Święto Zakochanych. 

Nie tylko każdy zakochany ma świadomość tego, jak ważne jest pokazanie uczuć ukochanej osobie. Wie też o tym Avenida Poznań – 14 lutego na billboardach w całym mieście pojawiły się miłosne wyznania poznaniaków. Chcemy, by wszyscy zobaczyli, w jak niezwykły sposób nasi klienci celebrują miłość. Dlatego postanowiliśmy wyjść poza obszar naszego centrum i pokazać  w przestrzeni miasta te niezwykłe życzenia – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.

Miłosne wyznania na billboardach to efekt akcji „Tu pokaż, jak kochasz”, w ramach której klienci dzielili się miłosnymi wyznaniami na facebookowym profilu poznańskiego centrum handlowego. 

Sami mieszkańcy Poznania chwalą akcję: Człowiek uśmiecha się czytając takie słowa – mówi Jakub spoglądając na billboard – Dzięki tym wyznaniom miasto stało się o wiele "cieplejsze". Billboardy z miłosnymi cytatami będą obecne na ulicach miasta do końca lutego.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
#AvenidaMyLove, czyli miłosne wyznania na billboardach w całym mieście BIZNES, Media i PR - Jedyna tego typu akcja w Polsce!
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Marketing   #Media i PR