Data publikacji: 2019-03-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agnieszka Świerczewska na czele sprzedaży w ABI Media Holdings
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Z początkiem marca br. Agnieszka Świerczewska została powołana na stanowisko Dyrektora Sprzedaży w ABI Media Holdings. Nowa dyrektor będzie odpowiedzialna za sprzedaż w grupie i rozwój nowych produktów oraz kanałów sprzedaży.
Z początkiem marca br. Agnieszka Świerczewska została powołana na stanowisko Dyrektora Sprzedaży w ABI Media Holdings. Nowa dyrektor będzie odpowiedzialna za sprzedaż w grupie i rozwój nowych produktów oraz kanałów sprzedaży.
Agnieszka Świerczewska z branżą reklamy związana jest od blisko 20 lat. Wcześniej była związana z czołowymi agencjami na managerskich stanowiskach. W News Outdoor Poland pracowała jako Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej do 2010 roku. Następnie w Cityboard Media zarządzała działem New Business, w ostatnich latach pracowała na stanowisku Key Account Manager w Agencji Clickad S.A, gdzie była odpowiedzialna za realizację budżetów oraz za budowanie relacji z kluczowymi klientami firmy.
– ABI Media jest rozwijającym się, innowacyjnym partnerem reklamowym z szeroką paletą ciekawych, skutecznych, autorskich rozwiązań, opartych na nowych technologiach. Możliwości płynące z wykorzystywania tych pomysłów do promocji marek i produktów mogą przynieść klientom wiele korzyści. Dlatego chcę, aby stały się one wizytówką firmy. Realizacja tego celu będzie szła w parze z rozwojem pionu sprzedaży i wykorzystaniem nowych kanałów dystrybucji – mówi Agnieszka Świerczewska.
Zgodnie z sukcesywną realizacją planów rozwoju i implementacji nowych produktów i kanałów sprzedaży ABI Media Holding, Agnieszka Świerczewska odpowiada za działania komercyjne w sektorze Digital, outdooru i DOOH
– Agnieszka Świerczewska jest cenionym specjalistą na rynku reklamy od wielu lat. Sukcesywny rozwój grupy ABI Media Holdings oraz konsekwentna implementacja nowych produktów wymaga zaangażowania najbardziej doświadczonych managerów. Nowa dyrektor nie tylko spełnia te najwyższe wymagania, ale również doskonale wpisuje się w wizję rozwoju grupy – mówi Dorota Tymińska, CEO ABI Media Holdings.
O ABI Media Holdings
ABI Media łączy pasję z profesjonalizmem. Dzięki innowacyjnemu podejściu i głębokiej wiedzy specjaliści z ABI Media nie tylko wykorzystują dostępne narzędzia, ale także kreują rynek marketingu sieciowego i reklamy. Zaangażowanie i indywidualne podejście pozwala oferować najbardziej nietypowe rozwiązania na każdym etapie implementacji kampanii cyfrowej, outdoorowej, jak i tradcyjnej: od stworzenia koncepcji, poprzez realizację, aż po ostateczny sukces.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR