BIZNES Media i PR

Adriana Misiorska, SEM Strategist, przechodzi z GroupM do SalesTube

Adriana Misiorska, SEM Strategist, przechodzi z GroupM do SalesTube
Group One ogłasza kolejny transfer wzmacniający jego pozycję lidera w segmencie digital – do zespołu Sales Tube dołącza Adriana Misiorska. SalesTube to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych z budową i optymalizacją sklepów

Data publikacji: 2017-04-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Adriana Misiorska, SEM Strategist, przechodzi z GroupM do SalesTube
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Group One ogłasza kolejny transfer wzmacniający jego pozycję lidera w segmencie digital – do zespołu Sales Tube dołącza Adriana Misiorska. SalesTube to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych z budową i optymalizacją sklepów e-commerce.

Adriana Misiorska, SEM Strategist, przechodzi z GroupM do SalesTube BIZNES, Media i PR - Group One ogłasza kolejny transfer wzmacniający jego pozycję lidera w segmencie digital – do zespołu Sales Tube dołącza Adriana Misiorska. SalesTube to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych z budową i optymalizacją sklepów e-commerce.

Group One ogłasza kolejny transfer wzmacniający jego pozycję lidera w segmencie digital – do zespołu Sales Tube dołącza Adriana Misiorska. SalesTube to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych z budową i optymalizacją sklepów e-commerce. Adriana Misiorska, wcześniej związana z GroupM, będzie w firmie odpowiadać za rozwój ekspertyzy w zakresie strategii SEM dla polskich i międzynarodowych klientów. 

SalesTube – ekspert od e-biznesu

SalesTube konsekwentnie kontynuuje rozwój agencji z myślą o działalności na rynkach międzynarodowych i obsłudze globalnych marek. Firma w marcu zdobyła nominację do tytułu Best Large PPC Agency w jednym z najważniejszych branżowych konkursów w Europie – European Search Awards.

Adriana Misiorska, dołączając z początkiem kwietnia do zespołu Sales Tube, objęła stanowisko SEM Strategist. Z tym obszarem rynku związana jest od ponad 5 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczęła
w GroupM, gdzie przez ostatnie 2,5 roku pracowała na stanowisku Starszego Specjalisty SEM. Początkowo obsługiwała wszystkich klientów domu mediowego Maxus, tj. Alior Bank, Avon, Subway, Nikon, a w ostatnich miesiącach głównie klientów agencji MEC, m.in. Empik i Nest Bank.
Do jej zadań w SalesTube należeć będzie rozwój kompetencji strategicznych, a jednocześnie poszerzanie znajomości narzędzi oraz technologii. Dzięki temu transferowi wzmocnione zostaną kompetencje agencji w zakresie bieżącej optymalizacji prowadzonych działań PPC. W ramach bieżących projektów Ada będzie obsługiwać jednego z dużych klientów z branży travel, a dodatkowo wspierać zespół w przygotowaniu strategii SEM dla obecnych i przyszłych klientów.

Gracz nr 1 w digitalu – duże transfery w ostatnich miesiącach

A to już wiesz?  Czy polskie firmy są przygotowane na kryzys?

SalesTube to spółka w ramach Group One, która realizuje działania wspierające rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego. Spółka opiera się na mocnym teamie liderów – to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych

z budową i optymalizacją sklepów e-commerce. Gwarancją tych pierwszych jest Joanna Czekaj, która dołączyła do Group One latem 2016, obejmując stanowisko Managing Directora SalesTube. Wcześniej, jako industry manager w Google, współpracowała z największymi klientami, m.in. z branży FMCG, Tech-Telcoi Automotive. Od stycznia 2015 roku, w tzw. client-agency team odpowiadała za relacje i strategiczne partnerstwo z domami mediowymi oraz rozwój ich kluczowych klientów. Teamem e-commerce kieruje natomiast Maciej Idzikowski, założyciel i wieloletni prezes największego polskiego sklepu internetowego Neo24.pl.

Dołączenie do zespołu Sales Tube Adriany Misiorskiej to kolejny w ciągu ostatniego roku strategiczny ruch w ramach mediowego biznesu Group One, wzmacniający pozycję gracza nr 1 w  mediach digitalowych. Dom mediowy Value Media pozyskał w tym okresie 15 nowych Klientów i zatrudnił ponad 100 osób. Tylko w ostatnim roku powołane zostały spółki Value Media Hungary, SalesTube
i ReveScore. W marcu 2017 roku do zespołu Value Media dołączył Rafał Wachnik, przez ostatnie 15 lat związany z Publicis Media (wcześniej Starcom Media Group), gdzie pełnił funkcję Head of Strategy. Na stanowisku Chief Strategy Officer, odpowiada za projekty oparte na kompleksowym planowaniu, prowadzone na styku świata online, offline i technologii.

Także w marcu ogłoszono przejście do Group One Marty Łysiak, od 2008 roku związanej z Google, przez ostatnie 2 lata CEE Strategic Partner Manager w londyńskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii, topowym dla komunikacji digital i e-commerce rynku w Europie, Marta współpracowała
z największymi YouTuberami i doradzała kluczowym klientom Google jak budować kontent
i komunikować się z widownią YouTube w naszym regionie. Marta dołączyła do Value Media, finalnie będzie jednak tworzyć osobną strukturę ściśle współpracując ze wszystkimi spółkami Group One.

A to już wiesz?  Współpraca Nieruchomosci-online.pl i ANG Spółdzielni

 

Mediowy biznes pod kierownictwem Kamila Wiszowatego bardzo ekspansywnie rozwija kolejne kompetencje i poszerza portfolio Klientów. Odpowiada m.in. za budżety mediowe takich marek jak L’Oreal, Adamed, Amica, Castorama, Lenovo, Netia, a od tego roku także Hochland.

 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Adriana Misiorska, SEM Strategist, przechodzi z GroupM do SalesTube BIZNES, Media i PR - Group One ogłasza kolejny transfer wzmacniający jego pozycję lidera w segmencie digital – do zespołu Sales Tube dołącza Adriana Misiorska. SalesTube to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych z budową i optymalizacją sklepów e-commerce.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy