Data publikacji: 2019-04-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: VoD przyszłością cyfrowej reklamyKategoria: BIZNES, Media i PRObecnie 70% osób w wieku 18-34 lat ogląda telewizję w Internecie. Tylko 33% z nich przyznaje, że
Data publikacji: 2016-03-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lenovo promuje nowy superodporny Moto X Force w kinach!Kategoria: BIZNES, We wszystkich kinach sieci Cinema City w Polsce rusza kampania Lenovo Moto X Force – nowe
Data publikacji: 2017-03-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Infinity Media z Gazelą BiznesuKategoria: BIZNES, Media i PRWarszawski niezależny dom mediowy Infinity Media otrzymał tytuł Gazeli Biznesu – wyróżnienie przy
Data publikacji: 2015-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EMAIL BIDDING – PRZYSZŁOŚĆ E-MAIL MARKETINGU?Kategoria: BIZNES, Media i PRW jaki sposób podnieść efektywność email marketingu? Jak zoptymalizować przychod
Data publikacji: 2019-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak podnieść o 60% sprzedaż w 6 miesięcy? Case study ExpertSender i AnswearKategoria: BIZNES, Media i PRDzięki wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi ExpertSende
Data publikacji: 2020-08-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOMUNIKACJĘ DRUŻYNY DZIKI WARSZAWA POPROWADZI AGENCJA KEY PRKategoria: BIZNES, Media i PRPierwszoligowy klub koszykarski ze stolicy – Dziki Warszawa, rozpocz
Data publikacji: 2017-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Labcon realizuje pierwszą w Polsce kampanię contentową Maybelline na YouTube.Kategoria: BIZNES, Media i PRLabcon (Group One), z unikalnym na skalę Polski poziome
Data publikacji: 2017-12-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketing zintegrowany, czyli niezliczone możliwości promocji onlineKategoria: BIZNES, Media i PRMarketing online to obecnie najbardziej skuteczny sposób promowan
Data publikacji: 2018-03-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenne kampanie DOOHKategoria: BIZNES, Media i PRKażdej wiosny znane marki obmyślają nową strategię marketingową i zaczynają pracę nad kampaniami i reklama
Data publikacji: 2019-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja NAV agency i Mint MediaKategoria: BIZNES, Media i PRJuż 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy