Data publikacji: 2016-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z serialami im do twarzyKategoria: BIZNES, Media i PRSzósta analiza medialności miast występujących w serialach TV, po raz kolejny wykazała największą popular
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Infinity office building has commencedKategoria: Nieruchomości, BIZNES, The construction of a slurry wall as part of the construction of the Infinity office buildi
Data publikacji: 2019-03-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agnieszka Świerczewska na czele sprzedaży w ABI Media HoldingsKategoria: BIZNES, Media i PRZ początkiem marca br. Agnieszka Świerczewska została powołana na st
Data publikacji: 2015-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sodexo nagrodziło najlepszą kampanię employer brandingowąKategoria: BIZNES, Sodexo Benefits and Rewards Services, jako Główny Partner Konkursu EB Kreator 2015,
Data publikacji: 2015-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OS3 obroniła budżet reklamowy ING TFIKategoria: BIZNES, Media i PROS3 wygrała przetarg ING Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych na kompleksową obsługę marketing
Data publikacji: 2019-12-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: O kubku mowa! Marki Kambukka i Contigo pod opieką 38 Content CommunicationKategoria: BIZNES, Media i PRRed Bird – jedyny dystrybutor marek Contigo i Kambukka w Po
Data publikacji: 2019-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cut The Mustard z kampanią wspierającą sprzedaż w sieci sklepów Aelia Duty FreeKategoria: BIZNES, Media i PRTrwa kampania „Budzimy rabatami!” wspierająca s
Data publikacji: 2017-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak przygotować świąteczną kampanię w social media?Kategoria: BIZNES, Media i PRJak co roku, branża marketingowa staje przed wyzwaniem planowania świątecznyc
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nawet 100 zł premii za założenie Moto Lokaty w Toyota BankKategoria: Finanse, BIZNES, Toyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Moto Lokata
Data publikacji: 2019-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak podnieść o 60% sprzedaż w 6 miesięcy? Case study ExpertSender i AnswearKategoria: BIZNES, Media i PRDzięki wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi ExpertSende