Choć wielokrotnie słychać było o aferach podsłuchowych czy wykradaniu danych z wielkich korporacji, to jednak większość osób nie poświęca dużej uwagi na swoje bezpieczeństwo w sieci.
Aż 36% firm w Polsce jest wyraźnie rodzinnych i świadomych własnej tożsamości. Ich dziełem jest 18% PKB. Sukcesję w przeciągu najbliższych pięciu lat planuje 57% z nich. Nieodpowiednio przeprowadzone i źle przygotowane proc
Rusza nowy cykl spotkań skoncentrowanych na działaniach marketingowych i promocyjnych w sektorze NGO – marketiNGO. Pierwsze wydarzenie odbędzie się już 17 maja o godz. 18:00 w klubie Hevre w Krakowie. Wstęp jest bezpłatny.
Innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urządzenia KTG Pregnabit przyłącza się do kampanii „Tele Serce – Serce pod kontrolą”.
Z połączenia pasji do wyścigów Kuby i legendarnych kompetencji Goodyeara narodził się wspólny projekt „Gotowi na Motorsport”, dzięki któremu polscy kibice będą mogli poznać kulisy najważniejszych wyścigów motorsporto
Grupa spółek DANONE podsumowuje efekty pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej, której celem było zaprezentowanie kultury organizacyjnej firmy oraz wartości bliskich jej pracownikom. To
Marka Braun ma ogromną przyjemność ogłosić, że jej nową ambasadorką została światowej sławy aktorka oraz ikona piękna – Jessica Alba. Nominowana do Złotego Globu aktorka wystąpi w globalnej kampanii promocyjnej marki Br
ADP, globalna firma technologiczna, dostarczająca rozwiązania w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim, po raz 10 z rzędu otrzymała wyróżnienie Lidera w ocenie Multi-Process Human Resources Outsourcing (MPHRO) PEAK Matrix® Ass
Femvertising zawładnął ostatnio słownikami marketingowców. Reklamy skierowane do kobiet pojawiają się coraz częściej i podbijają serca milionów konsumentek. Ale jak stworzyć reklamę, która celnie trafi do współczesnych
Prawo i Sprawiedliwość znalazło się kolejny raz na czele rankingu najbardziej medialnych partii politycznych w Polsce – wynika z badania „Scena Polityczna” przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.