BIZNES Media i PR

Tesco i Garden of Words nagrodzone Złotym Spinaczem za działania edukacyjne

Tesco oraz agencja Garden of Words zostały nagrodzone Złotym Spinaczem za realizację programu edukacyjnego „Od uprawy do potrawy” w w kategorii „Corporate Social Responsibility” w konkursie organizowanym przez Związek Firm Public

Data publikacji: 2017-12-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tesco i Garden of Words nagrodzone Złotym Spinaczem za działania edukacyjne
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Tesco oraz agencja Garden of Words zostały nagrodzone Złotym Spinaczem za realizację programu edukacyjnego „Od uprawy do potrawy” w w kategorii „Corporate Social Responsibility” w konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations.

Tesco i Garden of Words nagrodzone Złotym Spinaczem za działania edukacyjne BIZNES, Media i PR - Tesco oraz agencja Garden of Words zostały nagrodzone Złotym Spinaczem za realizację programu edukacyjnego „Od uprawy do potrawy” w w kategorii „Corporate Social Responsibility” w konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations.

W 15. edycji konkursu, złotem nagrodzono pierwszą edycję programu edukacyjnego Tesco "Od uprawy do potrawy". To 13 statuetka Złotych Spinaczy w historii agencji. Dla projektów z obszaru Społecznej Odpowiedzialności Biznesu realizowanych wspólnie z Tesco Polska, Garden of Words zdobyło już 7 nagród w polskich oraz międzynarodowych konkursach.

Nagrodzona edycja od września 2016 do czerwca 2017 w nietypowy i kreatywny sposób angażowała szkoły podstawowe z całej Polski – dzięki niej, ponad 6 700 dzieci ze szkół podstawowych wzięło udział w nowatorskich zajęciach edukacyjnych realizowanych przez Tesco Polska. Program był realizowany przy pomocy i współpracy pracowników Tesco, tzw. Społeczników. Społecznicy,
w kilkudziesięciu lokalizacjach w całym kraju, przekazywali dzieciom informację o zdrowym odżywianiu w ciekawej formie i udowadniali, że nawet poznawanie piramidy żywieniowej może być świetną zabawą.

Agencja była odpowiedzialna m.in. za przygotowanie oraz realizację strategii, stworzenie strony internetowej oraz komunikacji wizualnej, prowadzenie biura programu i media relations. W projekcie podjęto współpracę z partnerami merytorycznymi: Fundacją Szkoła na Widelcu, Funiversity oraz Federacją Polskich Banków Żywności.

Tesco Polska jako firma, która zajmuje się głównie handlem żywnością angażuje się
w działania z zakresu kompleksowego podejścia do tematu zdrowia i marnowania żywności. Jest to jeden z priorytetów biznesowych firmy. Poprawiając warunki nauki najmłodszych, oferując gotowe materiały edukacyjne, wpisujące się w podstawę programową oraz wspierając nauczycieli nowatorskimi rozwiązaniami i metodami Tesco uczy, że już przy sklepowej półce każdy z nas dokonuje wyboru jak będzie wyglądała jego dieta.

1 września 2017 rozpoczęła się druga edycja programu. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Tesco i Garden of Words nagrodzone Złotym Spinaczem za działania edukacyjne BIZNES, Media i PR - Tesco oraz agencja Garden of Words zostały nagrodzone Złotym Spinaczem za realizację programu edukacyjnego „Od uprawy do potrawy” w w kategorii „Corporate Social Responsibility” w konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy