Do agencji WALK PR dołączyły trzy nowe osoby na stanowiska Senior Account Manager: Aleksandra Adrian, Marta Rzetelska oraz Karol Bandurski. Tym samym WALK PR umocnił kompetencje w obszarze healthcare i projektów społecznych.
Magazyn Campaign przyznał wyróżnienia "Campaign Agency of the Year Awards. Tytuł "EMEA digital Innovation Network of the Year" zdobyła agencja Isobar.
Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.
Jedno miasto, 18 dzielnic i nieskończenie wiele historii i miejsc do odkrycia. Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odk
Ruszył nowy serwis Pajacyka – programu dożywiania dzieci. Za kompleksowe przygotowanie i wdrożenie odpowiada agencja interaktywna Faster&Better. Strona jest dostępna pod adresem www.Pajacyk.pl.
W czerwcu wystartowała kampania marki Haier promująca serię lodówek wyposażonych w system antybakteryjny ABT.
Dom Development rozpoczął prace przy budowie ulicy Drabika na wrocławskim Jagodnie. Docelowo nowa droga stanie się wygodną alternatywą dla ulicy Buforowej i usprawni transport na południu miasta. Inwestycja jest możliwa dzięki
Muzeum, powstające jako integralna część projektu rewitalizowanej przez Grupę Capital Park Fabryki Norblina, zarejestrowało swoją działalność i uzgodniło regulamin z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Od teraz z
Robotyzacja i automatyzacja rynku pracy nie jest już pieśnią przyszłości, a faktem. Według World Economic Forum[1], do 2022 r. za sprawą nowych technologii na świecie zniknie 75 mln miejsc pracy. Jakie zawody są najmniej zagro
Każdy wie, że słodkie łączy… lecz dopiero Diamant powiedział to głośno! Główny pomysłodawca i koordynator strategii komunikacji Słodkie Łączy, postawił na zupełnie nowe, świeże podejście do marki.