Data publikacji: 2016-01-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zieliński: z Sugarfree do WALK
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Tomasz Zieliński objął stanowisko senior copywritera w WALK Creative. Poprzednio pracował w agencji Sugarfree (Grupa Havas Worldwide), w której był Dyrektorem Kreatywnym.
Tomasz Zieliński objął stanowisko senior copywritera w WALK Creative. Poprzednio pracował w agencji Sugarfree (Grupa Havas Worldwide), w której był Dyrektorem Kreatywnym.
Czternastoletnie doświadczenie zdobywał, pracując w Leo Burnett, Ogilvy & Mather, Publicis, Saatchi & Saatchi, TBWA, Young & Rubicam. Realizował projekty dla takich marek, jak: Canal+, Fiat, Millennium Bank, nc+, Orange, Plus, Raiffeisen Polbank, Renault, T-Mobile, Toyota, US Pharmacia, UPS. Jego prace były nagradzane w konkursach branżowych w kraju i za granicą m.in. w Art Directors Club of Europe (ADC*E), Cannes Lions International Festival of Creativity, Epica Awards, Effie Awards, KTR-ach.
WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów:
WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL.
WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
Walk Digital – dostarczający rozwiązania interaktywne.
WALK Events – specjalizujący się w eventach.
WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe.
WALK PR – zajmujący się komunikacją public relations.
WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe.
Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie www.walk.pl.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR