Firma drugi rok z rzędu wyróżniona została prestiżowym tytułem „Created in Poland Superbrands 2016/17”. Aby otrzymać tytuł Superbrands lub Created in Poland Superbrands, marki musiały przejść przez wymagający i restrykc
Technologia RFID (Radio Frequency Identification), choć znana jest i używana od kilkudziesięciu lat wciąż budzi wiele emocji.
NapoleonCat postanowił przeanalizować udział procentowy osób korzystających z największych platform społecznościowych w Polsce. Pod lupę wzięto użytkowników Facebooka, Instagrama oraz Messengera. Kim są osoby korzystające
Podczas uroczystej gali w Polonia Palace Hotel w Warszawie ogłoszono wyniki XVI edycji konkursu Impactor. Universal McCann zdobył w nim dwie nagrody: tytuł Domu Mediowego Roku 2013 oraz statuetkę Impactora w kategorii Projekt CSR R
Od mikroprzedsiębiorstwa do dużej kampanii reklamowej, czyli jak Katarzyna Molska Architekt Krajobrazu naszkicowała na tablecie sukces swojej firmy.
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna French Touch. Przez ponad 4 miesiące szeroko zakrojone działania promocyjne odkryją przed Polakami tajniki francuskiego „La belle vie”.
Grupa spółek DANONE podsumowuje efekty pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej, której celem było zaprezentowanie kultury organizacyjnej firmy oraz wartości bliskich jej pracownikom. To
Jak wynika z raportu Forrester, reklamodawcy do 2023 wydadzą na reklamę online aż 102,8 mld dolarów. Przewiduje się również, że udział wideo online za pięć lat wzrośnie z 21,2% do 34,3 % i tym samym wyprzedzi telewizję.
Goodyear ogłosił wprowadzenie na rynek najnowszej letniej opony dla pojazdów klasy SUV – EfficientGrip 2 SUV. Następczyni EfficientGrip SUV oferuje nadzwyczajny przebieg oraz dobre zachowanie zarówno na mokrej, jak i suchej nawi
Które działania i jakie nowe trendy są najskuteczniejsze w pozyskiwaniu klientów przy wykorzystaniu content marketingu?