BIZNES

Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w celu ochrony reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałania dezinformacji w internecie – zaproszenie do dialogu

Data publikacji: 2019-06-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Kategoria: BIZNES,

Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w celu ochrony reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałania dezinformacji w internecie – zaproszenie do dialogu branżowego.

Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR BIZNES, - Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w celu ochrony reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałania dezinformacji w internecie – zaproszenie do dialogu branżowego.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR BIZNES, - Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w celu ochrony reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałania dezinformacji w internecie – zaproszenie do dialogu branżowego.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Czystość i bezpieczeństwo w placówkach opieki długoterminowej

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy