W ciągu ostatniego roku wzrósł odsetek osób, które lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring niż te, które się w sponsoring nie angażują – wynika z raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
Agencja interaktywna Faster&Better odświeżyła wizerunek. Zmiany objęły całościową identyfikację wizualną oraz stronę WWW.
Dwa szczyty sezonu, coraz większa popularność e-commerce, wysokie tempo również w wyścigu technologicznym. Rok 2020 był dla firm kurierskich pełen wyzwań. W 2021 ich skala może być jeszcze większa.
W zeszłym tygodniu serwis ogłosił, że testuje nowy format skierowany do firm, prowadzących sklepy stacjonarne. Czy szykuje się rewolucja? Catvertiser wziął pod lupę te zmiany.
Błędy mogą pojawić się nawet w bardzo dobrze zorganizowanych oraz sprawnie działających systemach księgowych i finansowych. Ich źródłem mogą być pomyłki arytmetyczne, niedopatrzenia i utrudnienia w przepływie informacji
Z początkiem lutego decyzją Zarządu Dróg Miejskich we Wrocławiu rozpoczął się remont wiaduktu drogowego w ciągu ulicy Kowalskiej nad ulicą Bolesława Krzywoustego, zapewniający dużo bardziej komfortowy dojazd do Centrum Kor
Czy pamiętacie Państwo nasz poprzedni raport o glifosacie w kaszach gryczanych? Robimy kolejny krok. Sprawdzamy, na ile od poprzedniego raportu podniosła się jakość kaszy gryczanej. Czy nadal możemy w niej znaleźć trujący gli
Od początku pandemii rynek e-commerce w Polsce rośnie w siłę, a wraz z nim branża logistyczna. Rozwój e-handlu wpłynął na wzrost zapotrzebowania na specjalistów w obszarze magazynowania i transportu wewnętrznego. Najbardziej
Jak dobrać kolor do logo marki?
Wraz z początkiem jesieni rozpoczyna się druga odsłona kampanii reklamowej herbat marki Big-Active. Jej celem jest wzmocnienie rozpoznawalności herbat zielonych oraz herbat czarnych z dodatkami owoców.