BIZNES Media i PR

We Take You Haier, czyli odważne podejście do marketingu

We Take You Haier, czyli odważne podejście do marketingu
„We Take You Haier” to nazwa nowego klipu video producenta sprzętów gospodarstwa domowego i urządzeń elektronicznych, firmy

Data publikacji: 2016-08-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: We Take You Haier, czyli odważne podejście do marketingu
Kategoria: BIZNES, Media i PR

„We Take You Haier” to nazwa nowego klipu video producenta sprzętów gospodarstwa domowego i urządzeń elektronicznych, firmy Haier.

We Take You Haier, czyli odważne podejście do marketingu BIZNES, Media i PR - „We Take You Haier” to nazwa nowego klipu video producenta sprzętów gospodarstwa domowego i urządzeń elektronicznych, firmy Haier.

„We Take You Haier” to nazwa nowego klipu video producenta sprzętów gospodarstwa domowego i urządzeń elektronicznych, firmy Haier. Niekonwencjonalny materiał ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki wśród polskich internautów i jest bezpośrednim nawiązaniem do dotychczasowych filmów, które były dystrybuowane za pomocą kanału Youtube.

Wyrzucenie starej lodówki przez balkon, wyburzenie ściany przez Hardkorowego koksa, czy wspólna kooperacja z litewskim producentem wody Vytautas, to poprzednie filmy promocyjne, które miały pokazać niekonwencjonalne podejście do marketingu, polskiego oddziału marki Haier. Najnowszy materiał wypuszczony do sieci doskonale wpisuje w tą konwencję, a nawet wprowadza ją na wyższy poziom. Wszystko za sprawą zorganizowanej pod tą samą nazwą imprezy, która posłużyła jako tło do stworzenia wideoklipu, a która dała fanom marki możliwość zaangażowania się w życie firmy.

„Nasz najnowszy klip doskonale wpisuje się w filozofię firmy. Chcemy zniwelować wszystkie bariery, które mogą powstać na linii pomiędzy marką a klientami. Wszystko po to, aby jeszcze lepiej zrozumieć ich potrzeby i dostosować nasze produkty do ich oczekiwań. Wierzymy, że dzięki takim materiałom uda nam się dotrzeć z przekazem do szerokiego grona odbiorców, czerpiących z życia jak najwięcej”- mówi Bartosz Jeziorański, General Menager marki Haier w Polsce.

Haier jest jednym z największych producentów dużego sprzętu AGD i posiada 10,2 % udziału w rynku (źródło Euromonitor International Ltd, 2014). Grupa oferuje innowacyjne produkty o wysokiej jakości konsumentom w ponad 100 krajach na całym świecie. Za realizacje video, jego promocję w Internecie i zorganizowanie eventu w Warszawskim Lake Park Wilanów odpowiedzialna była agencja Clickad Interactive, zaś za obsługę PR wydarzenia i obecność klienta w mediach odpowiada agencja Best Brands PR.

A to już wiesz?  Złota dziesiątka blogerów oczami mediów

Klip jest dostępny na kanale Video Ekipy Haier lub linkiem https://www.youtube.com/watch?v=XlvzStZ4cAM

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
We Take You Haier, czyli odważne podejście do marketingu BIZNES, Media i PR - „We Take You Haier” to nazwa nowego klipu video producenta sprzętów gospodarstwa domowego i urządzeń elektronicznych, firmy Haier.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy