BIZNES Media i PR

WALK PR silniejszy w healthcare i kampaniach społecznych

WALK PR silniejszy w healthcare i kampaniach społecznych
Do agencji WALK PR dołączyły trzy nowe osoby na stanowiska Senior Account Manager: Aleksandra Adrian, Marta Rzetelska oraz Karol Bandurski. Tym samym WALK PR umocnił kompetencje w obszarze healthcare i projektów

Data publikacji: 2016-02-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WALK PR silniejszy w healthcare i kampaniach społecznych
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Do agencji WALK PR dołączyły trzy nowe osoby na stanowiska Senior Account Manager: Aleksandra Adrian, Marta Rzetelska oraz Karol Bandurski. Tym samym WALK PR umocnił kompetencje w obszarze healthcare i projektów społecznych.

WALK PR silniejszy w healthcare i kampaniach społecznych BIZNES, Media i PR - Do agencji WALK PR dołączyły trzy nowe osoby na stanowiska Senior Account Manager: Aleksandra Adrian, Marta Rzetelska oraz Karol Bandurski. Tym samym WALK PR umocnił kompetencje w obszarze healthcare i projektów społecznych.

Do agencji WALK PR dołączyły trzy nowe osoby na stanowiska Senior Account Manager: Aleksandra Adrian, Marta Rzetelska oraz Karol Bandurski. Tym samym WALK PR umocnił kompetencje w obszarze healthcare i projektów społecznych.

Aleksandra Adrian specjalizuje się w realizacji kampanii społecznych oraz projektów z branży healthcare. 5-letnie doświadczenie zdobywała m.in. w Konkret PR oraz Procontent Communication. Jej prace były wielokrotnie nagradzane w takich konkursach jak: Kampania Społeczna Roku, Magellan Awards, Spotlight Awards, Stevie Awards. 

Marta Rzetelska specjalizuje się w realizacji zintegrowanych programów społecznych i kampanii łączących PR, e-PR i Public Affairs. Z branżą jest związana od 6 lat. Wcześniej pracowała m.in. w Partner of Promotion oraz Weber Shandwick, prowadząc działania informacyjne i edukacyjne dla firm korporacyjnych i agend rządowych w obszarze promocji zdrowia, energetyki, FMCG, technologii, a także realizując projekty dla branży budowlanej oraz sektora naukowo-badawczego i marek premium. Realizowane przez nią prace zostały nagrodzone m.in. Sabre Awards, Stevie Awards czy Magellan Awards.

Karol Bandurski specjalizuje się w kampaniach społecznych, głównie w branży spożywczej. 11-letnie doświadczenie zdobywał m.in. w: Synertime, Principle, Partner of Promotion. Obsługiwał takich klientów, jak: Nestlé, Winiary, Biuro Rady ds. Kultury i Turystyki Ambasady Turcji, Fundacja LOTTO Milion Marzeń, Maspex, PFPŻ,  Wienerberger. Projektował i koordynował programy edukacyjne: pięć edycji „Żyj smacznie i zdrowo”, „Finansoaktywni. Misja: Podatki”, „Trzymaj Formę”, dwie edycje „NHW – Natalia Honorata Witalna”. W 2011 roku prowadzony przez niego projekt zdobył statuetkę Złotego Spinacza w kategorii najlepsza kampania edukacyjna. 

A to już wiesz?  Czarne jagody, truskawki, maliny – dlaczego warto je jeść?

WALK PR jest częścią WALK – grupy marketingowej 360 stopni, oferującej kompleksowe usługi – od planowania strategicznego po realizację działań z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi. To jednocześnie jedna z najszybciej rozwijających się agencji PR na polskim rynku, specjalizująca się w projektach z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, CSR, komunikacji wewnętrznej oraz kryzysowej, jak również zarządzaniu platformami social media. WALK PR to pierwsza firma zajmująca się komunikacją w Polsce działająca w kulturze LEAN.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
WALK PR silniejszy w healthcare i kampaniach społecznych BIZNES, Media i PR - Do agencji WALK PR dołączyły trzy nowe osoby na stanowiska Senior Account Manager: Aleksandra Adrian, Marta Rzetelska oraz Karol Bandurski. Tym samym WALK PR umocnił kompetencje w obszarze healthcare i projektów społecznych.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy