Rosnąca rola dodatkowych świadczeń, którą otrzymują pracownicy oraz wzrost sprzedaży e-commerce spowodowały wprowadzenie nowych narzędzi motywacyjnych. Istotną rolę odegrała również idea smart shoppingu, która stała si�
W piątek na rynku czasopism dla kobiet pojawił się nowy tytuł. „Woman’s FLOW” to propozycja dla kreatywnych, przedsiębiorczych kobiet, które nie boją się wyzwań. Twórcy tytułu stawiają zarówno na treść merytoryczn�
Sierpień to początek trwającego do listopada sezonu na dynie i karczochy. Poza świetnym smakiem i licznymi zastosowaniami w kuchni, są również skarbnicą cennych witamin i minerałów. Dlaczego warto włączyć je do jadłospisu
W najnowszej świątecznej kampanii AVON wzięły udział gwiazdy serialu Rodzinka.pl – Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak i Mateusz Pawłowski. Działania świąteczne obejmują katalog AVON nr 16 oraz kampanię radiową i onl
Ruszyła najnowsza kampania promująca kabanosy Tarczyński Exclusive GO! Za organizację ogólnopolskiej akcji, w tym eventów oraz obsługę w mediach społecznościowych, odpowiada agencja OS3.
Agencja interaktywna Mint Media wygrała przetarg na obsługę producenta kosmetyków Bielenda Professional. W ramach współpracy eksperci agencji odpowiadają za strategię i komunikację marki na Facebooku i Instagramie.
W styczniu 80% wzrost r/r liczby niewypłacalności
Od 7 listopada agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Funtronic – producentem i dystrybutorem Magicznego Dywanu, czyli podłogi interaktywnej. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR produktowego i ko
Catvertiser, narzędzie służące do tworzenia i kontrolowania kampanii reklamowych na Facebooku, wprowadził nowe reguły autooptymalizacji, które znacząco usprawnią działania i pracę użytkowników.
Firma Criteo ogłosiła globalną dostępność swojego nowego rozwiązania reklamowego Cross-Device. Pozwala ono na wgląd w dane dotyczące zachowań zakupowych konsumentów na wszystkich urządzeniach i przygotowanie precyzyjnych, s