Kampania BMW promująca technologię BMW ConnectedDrive obejmująca spoty telewizyjne i kinowe oraz działania w Internecie.
11 maja podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach odbyła się uroczystość wręczenia nominacji do Godła „Teraz Polska”. Jednym z wyróżnionych były ZM Henryk Kania S.A.
Kto powiedział, że lody można jeść tylko latem?! Z lodami Jeżyki, Grześki i Śliwka Nałęczowska sezon trwa cały rok! Kultowe słodycze w zmrożonych odsłonach pozwalają na samodzielne wyczarowanie efektownych deserów.
Black Red White po raz kolejny zostaje laureatem prestiżowych konkursów branży wnętrzarskiej.
AgriTech Hub – fundusz venture capital, który wspiera w rozwoju innowacyjne projekty m.in. z sektora rolno-spożywczego, dokonał inwestycji w spółkę Państwo Łąka. Startup oferuje łąki antysmogowe, redukujące zanieczyszczen
Po pełnym niespodziewanych wydarzeń i wyzwań roku Polacy bardziej niż kiedykolwiek marzą o ucieczce i wyrwaniu się z miasta. Czarter jachtów doskonale uosabia pojawiające się oczekiwania podróżnicze, oferując pobyt z dala o
DOOH czyli "cyfrowe wyjście z domu", w okresie poprzedzającym Święta szczególnie zyskuje na wartości. Marki już na początku listopada zaczynają realizować przedświąteczne kampanie w telewizji, radiu i internecie.
Pomimo dewastującej gospodarkę pandemii COVID-19, która w marcu zawitała do Polski zysk netto wydawcy „Rzeczpospolitej” był w pierwszym kwartale istotnie większy niż rok wcześniej.
Nadchodzi rewolucyjna zmiana w polskim outdoorze. Już wkrótce do przeprowadzenia kampanii na kilkuset ekranach LED w całym kraju wystarczy… kilka kliknięć myszką. – Jesteśmy świadkami powstania nowego medium reklamowego –
Wystartowały zapisy do 2. edycji Academy of Digital – warsztatów umożliwiających młodym osobom zdobycie kompleksowej i praktycznej wiedzy z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu.