BIZNES Media i PR

Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital

Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The

Data publikacji: 2019-10-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.

Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital BIZNES, Media i PR - Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.

Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.

W spotach przygotowanych przez Cut The Mustard do jedzenia Drugiego Śniadania zachęca Albert Einstein. Według odkrywcy teorii względności musy owocowe i warzywne Drugie Śniadanie pozwoliły mu utrzymać wysoki poziom energii i osiągnąć sukces w swojej dziedzinie.

– Drugie Śniadanie to produkt z kategorii ready-to-eat, która jest już mocno zagospodarowana. Wyzwaniem było więc wypracowanie strategii komunikacji i wynikającej z niej idei kreatywnej. Dlatego postawiliśmy na charakterystycznego brand hero, w postaci Alberta Einsteina, który  uwiarygodnia przekaz marki, że “Drugie Śniadanie to tajemnica każdego sukcesu”. W warstwie wizualnej zdecydowaliśmy się na połączenie animacji z fabułą, przez co spot jest bliższy młodszemu odbiorcy – mówi Marcin Strzałkowski, dyrektor kreatywny i co-owner w Cut The Mustard.

Cut The Mustard odpowiada za strategię komunikacji marki, kreację i nadzór kreatywny nad produkcją 15’’ i 30’’ spotów, które można było zobaczyć na antenie głównych stacji telewizyjnych oraz kanałów tematycznych, a także w sieci kin Cinema City i na YouTube. Agencja przygotowała również key visual wykorzystany w kampanii, a także materiały przeznaczone do kanałów online. Spot wyprodukowało studio produkcyjne Graffiti, a demo spotu stworzyło Mniam. Za postprodukcję odpowiada Orka Film. Zakupem mediów zajmuje się Wavemaker.

Link do video na YT: https://www.youtube.com/watch?v=LQuAqslQUq4

Drugie Śniadanie to nowa marka wprowadzona przez Dawtonę, jednego z liderów przetwórstwa owocowo-warzywnego na polskim rynku. Cut The Mustard współpracuje z Dawtoną od blisko dwóch lat realizując projekty z zakresu digital, social media, ATL, a także współpracy z influencerami i PR. Dotychczas Cut The Mustard dla marki Drugie Śniadanie przygotowało design opakowań dla kilku linii produktowych.

A to już wiesz?  Owoce latem - brzoskwinia

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital BIZNES, Media i PR - Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy