BIZNES Media i PR

Valkea dla marek Premium w Fashion House Outlet Centre

Valkea dla marek Premium w Fashion House Outlet Centre
Grupa mediowa Valkea przygotuje kompleksową kampanię wizerunkową i identyfikację wizualną marek premium, dostępnych w Fashion House Outlet Centre Piaseczno. Współpraca obejmie całoroczne działania promocyjne oraz organizację eventów. Valkea została wybrana w drodze

Data publikacji: 2016-05-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Valkea dla marek Premium w Fashion House Outlet Centre
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Grupa mediowa Valkea przygotuje kompleksową kampanię wizerunkową i identyfikację wizualną marek premium, dostępnych w Fashion House Outlet Centre Piaseczno. Współpraca obejmie całoroczne działania promocyjne oraz organizację eventów. Valkea została wybrana w drodze przetargu.

Valkea dla marek Premium w Fashion House Outlet Centre BIZNES, Media i PR - Grupa mediowa Valkea przygotuje kompleksową kampanię wizerunkową i identyfikację wizualną marek premium, dostępnych w Fashion House Outlet Centre Piaseczno. Współpraca obejmie całoroczne działania promocyjne oraz organizację eventów. Valkea została wybrana w drodze przetargu.

Grupa mediowa Valkea przygotuje kompleksową kampanię wizerunkową i identyfikację wizualną marek premium, dostępnych w Fashion House Outlet Centre Piaseczno. Współpraca obejmie całoroczne działania promocyjne oraz organizację eventów. Valkea została wybrana w drodze przetargu.

Do zadań grupy mediowej należy przygotowanie identyfikacji wizualnej marek premium, w tym wdrożenie nowej struktury Premium Brands oraz opracowanie jej logotypu. Działania w ramach całorocznej kampanii wizerunkowej będą prowadzone za pośrednictwem kanałów: OOH, Social Media, Digital, POS. Valkea będzie także odpowiedzialna za organizację eventów towarzyszących i akcji specjalnych.

„Fashion House jako outlet, oferuje kolekcje mody „po sezonie”. Ten aspekt wpływa na wybór sposobu komunikacji z klientem. Zależy nam na zaangażowaniu poprzez zaproszenie na zakupy „za kulisami pokazów mody”, gdzie można kupić produkty wybranych marek premium z ubiegłych/poprzednich kolekcji, w osiągalnych na każdą kieszeń cenach. Pokazujemy Klientom ekskluzywność wielkiego świata fashion jako dostępną poprzez wejście za „kulisy mody” wraz z Fashion House w Piasecznie. Rozpoczęliśmy pierwszą sezonową kampanię wizerunkową zatytułowaną właśnie „Kulisy Mody”, w ramach której odbyła się sesja zdjęciowa oraz przygotowane zostało video z backstage’u ukazujące kulisy produkcji (http://bit.ly/1TuxVtl ). Całość przekazuje ideę mody, która jest bardzo atrakcyjna wizerunkowo i cenowo, ale nie jest już obecna „na wybiegu” – mówi Jerzy Kamecki, New Business Manager w Valkea Media.

Premium Brands obejmują 26 sklepów w Fashion House Outlet Centre Piaseczno spośród ponad setki obecnych w galerii. Są to znane, wysoko pozycjonowane marki, skierowane do bardziej wymagających klientów.

A to już wiesz?  Marketing zintegrowany, czyli niezliczone możliwości promocji online

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Valkea dla marek Premium w Fashion House Outlet Centre BIZNES, Media i PR - Grupa mediowa Valkea przygotuje kompleksową kampanię wizerunkową i identyfikację wizualną marek premium, dostępnych w Fashion House Outlet Centre Piaseczno. Współpraca obejmie całoroczne działania promocyjne oraz organizację eventów. Valkea została wybrana w drodze przetargu.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy