BIZNES Media i PR

Uchodźcy – temat nr 1 na okładkach dzienników

Uchodźcy – temat nr 1 na okładkach dzienników
Pierwsze strony dzienników ogólnopolskich w ubiegłym tygodniu zdominował temat masowej migracji mieszkańców Syrii do Europy. Uwagę mediów przyciągały również wybory parlamentarne i złoty pociąg – wynika z podsumowania „PRESS-SERVICE Monitoring

Data publikacji: 2015-09-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Uchodźcy – temat nr 1 na okładkach dzienników
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Pierwsze strony dzienników ogólnopolskich w ubiegłym tygodniu zdominował temat masowej migracji mieszkańców Syrii do Europy. Uwagę mediów przyciągały również wybory parlamentarne i złoty pociąg – wynika z podsumowania „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Uchodźcy – temat nr 1 na okładkach dzienników BIZNES, Media i PR - Pierwsze strony dzienników ogólnopolskich w ubiegłym tygodniu zdominował temat masowej migracji mieszkańców Syrii do Europy. Uwagę mediów przyciągały również wybory parlamentarne i złoty pociąg – wynika z podsumowania „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Pierwsze strony dzienników ogólnopolskich w ubiegłym tygodniu zdominował temat masowej migracji mieszkańców Syrii do Europy. Uwagę mediów przyciągały również wybory parlamentarne i złoty pociąg – wynika z podsumowania „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Lista najczęściej występujących słów w badanym tygodniu była m.in. związana z problemem uchodźców. Najczęściej na jedynkach padały frazy „uchodźców” (45 wystąpień), „imigrantów” (26) oraz „wojny” (17). Temat ten nadal wywołuje gorącą dyskusję w mediach.

Dziennikarze pisali często także o polityce krajowej i zbliżających się wyborach. Wiele słów bezpośrednio związanych z kampanią znalazło się w chmurze. Dominowały wyrazy: „PiS” (29), „referendum” (18), a także „premier” (17). W tym kontekście pojawiły się także frazy „wybory”, „Kukiza” i „szef”.

Na jedynkach nie mogło zabraknąć słowa „pociąg”, który nawiązywał do zaginionego skarbu w Wałbrzychu. W dniach 31 sierpnia – 6 września wyraz ten pojawił się na pierwszych stronach dzienników ogólnopolskich aż 17 razy. Rzadziej wymieniano frazy  „złota” i „złoty”. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Uchodźcy – temat nr 1 na okładkach dzienników BIZNES, Media i PR - Pierwsze strony dzienników ogólnopolskich w ubiegłym tygodniu zdominował temat masowej migracji mieszkańców Syrii do Europy. Uwagę mediów przyciągały również wybory parlamentarne i złoty pociąg – wynika z podsumowania „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Wzmocnij z nami pozycję swojej organizacji! Weź udział w szkoleniu!

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy