Dynamiczny rozwój i zdobycie medali podczas Igrzysk Olimpijskich – to plan jednej z najlepszych grup kolarstwa górskiego na świecie z Mają Włoszczowską na czele. Drużyna od lat wspierana przez polskiego producenta rowerów KRO
• Nowa perspektywa funduszy unijnych na lata 2021-2027 będzie skupiać się na dofinansowaniu projektów wspierających transformację cyfrową oraz zrównoważony rozwój sektora publicznego. Również Krajowy Plan Odbudowy realizo
Co roku w kraju i za granicą znika 17 tys. Polaków*. Od ponad tygodnia cała Polska śledziła zaginięcie 26-letniej Ewy Tylman. W mediach na ten temat pojawiło się 11,1 tys. materiałów. Co czyni sprawę zaginięcia młodej Pozn
Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy.
W październiku 2020 r. IAB Polska po wielu miesiącach intensywnych prac oraz konsultacjach z najlepszymi ekspertami rynku, zainaugurowało autorski Program poprawy jakości QUALID. Jego premiera miała miejsce podczas czternastej edy
Choć wielokrotnie słychać było o aferach podsłuchowych czy wykradaniu danych z wielkich korporacji, to jednak większość osób nie poświęca dużej uwagi na swoje bezpieczeństwo w sieci.
Super-Pharm, ogólnopolska sieć drogerii, rusza z kampanią walentynkową, promującą ofertę na pierwsze dwa tygodnie lutego.
Rozpoczęła się jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej. Marka jest wspierana kampanią sponsoringową w telewizji, będzie promowana w przestrzeni miejskiej, w digitalu, a także w punktach sprzedaży. Działania potrwaj
W personalizacji chodzi o to, aby klienci czuli się związani z marką, która tworzy przekaz dopasowany do ich potrzeb, nie naruszając przy tym ich prywatności. Głównym celem spersonalizowanego marketingu jest dopasowanie do dane
Marcowa Młoda Sztuka w DESA Unicum