Tarczyński S.A. powierzył agencji OS3 kompleksową obsługę marki w Internecie. W ramach współpracy wdrożona zostanie nowa strategia obecności w sieci, której filarem będzie content marketing.
Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż kompaktowych generatorów pary marki Bosch. Będzie trwać do 31 sierpnia. Za przygotowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.
CDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem sprzedaży w Internecie.
W HMG powstała nowa, interdyscyplinarna jednostka Havas Story Plantation, która zajmuje się planowaniem strategii treści w oparciu o własne badania. Zespół Havas Story Plantation współpracuje ze specjalistami z Havas Warsaw
Śródka OdNowa 2 – tu wszystko jest blisko
MJCC staje się częścią globalnej sieci agencji, które specjalizują się w employer brandingu. OneAgent zrzesza podmioty funkcjonujące na kluczowych rynkach na świecie, które łącznie zatrudniają ponad 500 specjalistów.
Podravka wraz z wydawnictwem Burda przygotowała dla entuzjastów gotowania prawdziwe kuchenne wyzwanie. 23 marca ruszył casting do projektu Kuchenne Zmagania, w którym mogą wziąć udział wszyscy pasjonaci sztuki kulinarnej.
Agencja Schulz brand friendly opracowała kompleksowe działania dla marki Vidaron. Kampania reklamowa pod hasłem „Dbanie to męska rzecz!” rozpoczęła się w kwietniu i obejmuje telewizję, radio, prasę oraz Internet.
Do agencji WALK Events dołączyła Monika Zawisza, która objęła stanowisko event managera.
Relacja klient – agencja nie jest niczym innym jak ciężką pracą. Potrzeba zaangażowania, chemii, uczciwości i pasji. Tak jak w związku, współpraca musi się dotrzeć. Udana relacja partnerska pomoże nie tylko agencji, ale r