BIZNES

T-Mobile kocha reklamę, PLAY celebrytów!

T-Mobile liderem wydatków na reklamę w 2013 roku. PLAY zatrudnia celebrytów i ma największą dynamikę wydatków reklamowych. Polscy operatorzy idą śladem światowych trendów i z roku na rok coraz mniej wydają na działania marketingowe - analiza domu mediowego Equinox

Data publikacji: 2014-04-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: T-Mobile kocha reklamę, PLAY celebrytów!
Kategoria: BIZNES,

T-Mobile liderem wydatków na reklamę w 2013 roku. PLAY zatrudnia celebrytów i ma największą dynamikę wydatków reklamowych. Polscy operatorzy idą śladem światowych trendów i z roku na rok coraz mniej wydają na działania marketingowe – analiza domu mediowego Equinox Polska.

T-Mobile kocha reklamę, PLAY celebrytów! BIZNES, - T-Mobile liderem wydatków na reklamę w 2013 roku. PLAY zatrudnia celebrytów i ma największą dynamikę wydatków reklamowych. Polscy operatorzy idą śladem światowych trendów i z roku na rok coraz mniej wydają na działania marketingowe - analiza domu mediowego Equinox Polska.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
T-Mobile kocha reklamę, PLAY celebrytów! BIZNES, - T-Mobile liderem wydatków na reklamę w 2013 roku. PLAY zatrudnia celebrytów i ma największą dynamikę wydatków reklamowych. Polscy operatorzy idą śladem światowych trendów i z roku na rok coraz mniej wydają na działania marketingowe - analiza domu mediowego Equinox Polska.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  TCL Multimedia wzmacnia swoją organizację korporacyjnego PR i PR produktu w Euro

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy