Na polski rynek oficjalnie wchodzi Cecotec - obecny już w ponad 30 krajach całego świata hiszpański producent wysokiej klasy innowacyjnego sprzętu gospodarstwa domowego. Oficjalnym dystrybutorem produktów Cecotec w Polsce jest fi
McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, wygrał przetarg na wprowadzenie na rynek i obsługę nowej marki CAL&F, realizowany przez Europejski Fundusz Leasingowy.
Justyna Skrzypek, Country Marketing Director Poland & Baltics w Grupie Essilor Polska otrzymała tytuł Dyrektora Marketingu Roku w kategorii zdrowie/farmacja. Nagrody przyznawane były w trakcie Marketing & Sales Executive Summit 2018
Zaspokojenie potrzeb klienta 4.0, szybka odpowiedź na niespodziewane zdarzenia, a nawet skuteczne wsparcie w czasie pandemii koronawirusa - to tylko niektóre korzyści, jakie odnotowują pionierzy wykorzystania sztucznej inteligencji
Pandemia poprawiła bezpieczeństwo na drogach, ale nie ułatwia poszkodowanym leczenia. Czy powrót do zdrowia można przyspieszyć prywatnym ubezpieczeniem?
Miejsce to radykalnie różni się od standardowej fabryki aut, bo przypomina bardziej warsztat dla samochodów wyścigowych. Sterylnie biała linia montażowa, od podłogi do sufitu, tworzy otoczenie, w którym skupienie się na pracy
Poznaliśmy kolejnego ambasadora kampanii #ŁowcaŚwiatła, prowadzonej dla najnowszego smartfona marki Honor! Działania prowadzone w ramach komunikacji Honora 9, bo o nim mowa, doskonale wpisują się w koncepcję #ForTheBrave, jaka
Film FIBARO Mt. Everest Challenge zdobył Złotego Delfina na Festiwalu Cannes Corporate Media & TV Awards.
Wielkanoc to czas, który zazwyczaj spędzamy w gronie najbliższych. To również idealny moment na odpoczynek i regenerację sił. Często jednak, okres świąteczny kojarzy nam się z długimi godzinami spędzonymi przy stole zastaw
Red Bull ruszył z kolejną odsłoną kampanii promującej produkt, poprzez wskazanie okazji do konsumpcji napoju.