Po niemal rocznej współpracy z agencją ContentHouse, Grupa PSB rozszerza umowę dotyczącą działań z zakresu digital marketingu. Od stycznia agencja obsługuje social mediowo marki w Grupie PSB oraz odpowiada za prowadzenie dzia�
Choć napęd EV to rewolucyjne rozwiązanie w motoryzacji, bazuje on na prostym silniku elektrycznym wraz z zestawem baterii i kilku sterowników.
Agencja McCANN przejęła prowadzenie kanałów social media dla Mastercard w Polsce. Pierwsze działania agencji w ramach nowej współpracy rozpoczęły się już z końcem marca wraz z kampanią „Płać zbliżeniowo do 100zł bez
Prawie 200 tys. pracodawców w Polsce to kobiety. Stanowią one również ważną siłę w sieci Żabka – ponad 60 proc. wszystkich franczyzobiorców prowadzących sklepy pod szyldem sieci to kobiety.
Smartney rozpoczął współpracę z portalem Comperia.pl Zastosowane rozwiązania open banking sprawiają, że proces jest dla klientów szybki i intuicyjny.
Dom mediowy Mindshare Polska wprowadza zmiany personalne w pionie Invention – dziale odpowiedzialnym za realizację projektów z wykorzystaniem najnowszych technologii i kanałów digital.
Cyfrowa reklama out-of-home cały czas rośnie w siłę i odgrywa coraz większą rolę w promowaniu produktów i usług znanych marek. Jest to jedna z najszybciej rozwijających się form reklamowych. Czy w nadchodzącym roku utrzyma
Podravka wraz z wydawnictwem Burda przygotowała dla entuzjastów gotowania prawdziwe kuchenne wyzwanie. 23 marca ruszył casting do projektu Kuchenne Zmagania, w którym mogą wziąć udział wszyscy pasjonaci sztuki kulinarnej.
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, zbuduje kolejne centrum logistyczne na Pomorzu Zachodnim - Panattoni Park Stargard. Inwestycja składać się będzie z trzech hal o łącznej powierzchni aż 172 000 m kw
Według raportu Digital in 2017: Global Overview, 46% populacji na świecie łączy się z Internetem za pomocą smartfonów. Takie statystyki są dowodem na to, że mobile ma ogromny potencjał marketingowy. Jak zatem zaplanować skut