BIZNES Marketing Media i PR

Start kampanii reklamowych serwisów Morizon.pl i Gratka.pl

Start kampanii reklamowych serwisów Morizon.pl i Gratka.pl
Po przejęciu przez Ringier Axel Springer Media AG Gratka.pl i zakupie większościowego pakietu akcji MZN Property SA - wydawcy Morizon.pl, startuje nowy etap, mających na celu wzmocnienie pozycji obu

Data publikacji: 2020-08-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Start kampanii reklamowych serwisów Morizon.pl i Gratka.pl
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Po przejęciu przez Ringier Axel Springer Media AG Gratka.pl i zakupie większościowego pakietu akcji MZN Property SA – wydawcy Morizon.pl, startuje nowy etap, mających na celu wzmocnienie pozycji obu serwisów.

Start kampanii reklamowych serwisów Morizon.pl i Gratka.pl BIZNES, Media i PR - Po przejęciu przez Ringier Axel Springer Media AG Gratka.pl i zakupie większościowego pakietu akcji MZN Property SA - wydawcy Morizon.pl, startuje nowy etap, mających na celu wzmocnienie pozycji obu serwisów.

Po przejęciu przez Ringier Axel Springer Media AG Gratka.pl – jednego z największych i najpopularniejszych serwisów ogłoszeń w Polsce – i zakupie większościowego pakietu akcji MZN Property SA – wydawcy czołowego serwisu nieruchomościowego Morizon.pl, startuje nowy etap działań mających na celu wzmocnienie pozycji rynkowej obu serwisów. W poniedziałek, 17 sierpnia, w telewizji i w internecie rozpoczęły się kampanie reklamowe Gratki i Morizona.

Kampania serwisu nieruchomościowego Morizon.pl prowadzona jest pod hasłem “Pomożemy Ci znaleźć M”, w której podkreślana jest różnorodność dostępnych ofert oraz rola serwisu jako pomocnika łączącego osoby poszukujące nieruchomości z pośrednikami, deweloperami czy właścicielami nieruchomości.

Hasło przewodnie kampanii serwisu Gratka.pl – „Tyle ogłoszeń, że jest w czym wybierać. To jest Gratka!” – jest nawiązaniem do ogromnej bazy ponad 500 tys. ogłoszeń w kategoriach Nieruchomości, Motoryzacja, Praca oraz Oferty drobne. Kreacje reklamowe prezentują główną kategorię serwisu – Nieruchomości.

Obie kampanie są prowadzone niezależnie, a ich celem jest zwiększenie rozpoznawalność obu marek, wzrost oglądalności i umocnienie pozycji w czołówce polskich serwisów ogłoszeniowych.

„Uruchomienie prowadzonych równolegle kampanii Morizona i Gratki jest dla nas bardzo ważnym wydarzeniem, ponieważ wyznacza początek faktycznej współpracy między naszymi serwisami oraz mediami Ringier Axel Springer Polska. Dzięki rozbudowanej sieci partnerstw z serwisami RASM, Allegro oraz mediami PolskaPress staliśmy się jednym czołowych graczy na rynku nieruchomości w Polsce i mamy możliwość działania na niespotykaną dotąd skalę.” – mówi Jarosław Święcicki, Prezes Zarządu Grupa Morizon Sp. z o.o. oraz Prezes Zarządu Gratka Sp. z o.o.

A to już wiesz?  IMS po raz trzeci z tytułem Lidera Przedsiębiorczości

Koncepcje kreatywne kampanii oraz media mix przygotowała agencja Feno wraz z działami marketingu Morizona
i Gratki. Za realizację spotów telewizyjnych i spotów do VOD odpowiada Tyrka Studio.

Gratka.pl to jeden najpopularniejszych serwisów ogłoszeniowych w Polsce. Posiada bogatą bazę ponad 500 tys. ogłoszeń w kategoriach nieruchomości, motoryzacja, praca oraz oferty drobne. Morizon.pl to jeden z największych
w Polsce serwisów nieruchomościowych, posiadający bazę ponad 300 tys. ogłoszeń sprzedaży i wynajmu mieszkań, domów, działek i innych typów nieruchomości.

W tym roku Grupa Morizon Sp. z o.o. i Gratka Sp. z o.o stały się częścią Grupy Kapitałowej Ringier Axel Springer Media AG (RASM) i rozpoczęły proces ścisłej współpracy. Serwisy Morizon.pl i Gratka.pl mają wraz z serwisami RASM zasięg ponad 3,12 mln realnych użytkowników miesięcznie w kategorii nieruchomości (dane za Gemius / PBI, lipiec 2020).

_________

 

Kontakt dla mediów:

Piotr Krynicki
Telefon: 605 284 502
Adres mailowy: [email protected]

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Start kampanii reklamowych serwisów Morizon.pl i Gratka.pl BIZNES, Media i PR - Po przejęciu przez Ringier Axel Springer Media AG Gratka.pl i zakupie większościowego pakietu akcji MZN Property SA - wydawcy Morizon.pl, startuje nowy etap, mających na celu wzmocnienie pozycji obu serwisów.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy