BIZNES Media i PR

Kolejna kampania FRoSTY już w mediach

Wraz z początkiem września FRoSTA startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Spoty marki pojawią się w internecie, największych stacjach telewizyjnych oraz stacjach

Data publikacji: 2018-09-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejna kampania FRoSTY już w mediach
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Wraz z początkiem września FRoSTA startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Spoty marki pojawią się w internecie, największych stacjach telewizyjnych oraz stacjach radiowych.

Kolejna kampania FRoSTY już w mediach BIZNES, Media i PR - Wraz z początkiem września FRoSTA startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Spoty marki pojawią się w internecie, największych stacjach telewizyjnych oraz stacjach radiowych.

Wraz z początkiem września FRoSTA startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej.  Spoty marki pojawią się w internecie, największych stacjach telewizyjnych oraz stacjach radiowych.

 

W ramach kampanii „Mówimy jak jest” marka prezentuje spoty reklamowe, podkreślające  zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz fakt, że produkty rybne marki powstają z dzikich ryb mrożonych tuż po połowie, z certyfikatem MSC. W kreacjach zobaczymy Złote paluszki rybne oraz nowe Ryby z pieca.

 

Kampania reklamowa rozpoczyna się 10 września i potrwa do początku grudnia. Spoty emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych (TVN i Polsat). Równolegle prowadzona będzie kampania na YouTube, Facebooku oraz na platformach VOD (ipla.tv, onet.pl i player.pl).

 

Kreacje spotów oparte są na koncepcie niemieckiej agencji Heimat Hamburg, a ich adaptacją i produkcją w Polsce zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kolejna kampania FRoSTY już w mediach BIZNES, Media i PR - Wraz z początkiem września FRoSTA startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Spoty marki pojawią się w internecie, największych stacjach telewizyjnych oraz stacjach radiowych.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Firma Adform otrzymała prestiżową akredytację od Rady Oceny Mediów

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy