BIZNES

Sodexo nagrodziło najlepszą kampanię employer brandingową

Sodexo Benefits and Rewards Services, jako Główny Partner Konkursu EB Kreator 2015, wręczył statuetkę oraz nagrodę główną w najważniejszej kategorii konkursu – „Najlepsza Kampania Employer Brandingowa 2015”. Nagrodę otrzymała Grupa PZU za kampanię

Data publikacji: 2015-12-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sodexo nagrodziło najlepszą kampanię employer brandingową
Kategoria: BIZNES,

Sodexo Benefits and Rewards Services, jako Główny Partner Konkursu EB Kreator 2015, wręczył statuetkę oraz nagrodę główną w najważniejszej kategorii konkursu – „Najlepsza Kampania Employer Brandingowa 2015”. Nagrodę otrzymała Grupa PZU za kampanię #najlepszastrona.

Sodexo nagrodziło najlepszą kampanię employer brandingową BIZNES, - Sodexo Benefits and Rewards Services, jako Główny Partner Konkursu EB Kreator 2015, wręczył statuetkę oraz nagrodę główną w najważniejszej kategorii konkursu – „Najlepsza Kampania Employer Brandingowa 2015”. Nagrodę otrzymała Grupa PZU za kampanię #najlepszastrona.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Sodexo nagrodziło najlepszą kampanię employer brandingową BIZNES, - Sodexo Benefits and Rewards Services, jako Główny Partner Konkursu EB Kreator 2015, wręczył statuetkę oraz nagrodę główną w najważniejszej kategorii konkursu – „Najlepsza Kampania Employer Brandingowa 2015”. Nagrodę otrzymała Grupa PZU za kampanię #najlepszastrona.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Charytatywna akcja TIM-u: 221 000 zł dla 17 organizacji z całej Polski

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy