Agencja marketingu internetowego Result Media ma nowego PR & Marketing Managera. Została nim Ewa Ziętek-Maciejczyk, do której zadań będzie należało kreowanie i prowadzenie komunikacji w mediach oraz budowanie wizerunku firmy.
Od października bieżącego roku, agencja interaktywna Mint Media odpowiada za kompleksową obsługę profili OSM Łowicz na Facebooku i Instagramie.
W 18 największych kinach Cinema City ruszyła mocna kampania on- i off-screen marki Aquafresh®.
Tikkurila Polska S.A. po raz kolejny znalazła się w gronie najlepszych firm w branży budowlanej, a Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu, uhonorowany został tytułem „Osobowość Branży 2020”.
Portal polskiej reklamy wizualnej Signs.pl został zaproszony do objęcia patronatem medialnym 25. edycji festiwalu Golden Drum. Organizowany od ponad dwóch dekad Międzynarodowy Festiwal Kreatywności to jedno z najważniejszych wyda
Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i P
Jesienią najbardziej rodzinne wafelki w Polsce stawiają na silną komunikację na wielkim i małym ekranie. W telewizji marka Familijne wraca w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. Będzie obecna także w kampanii on scree
ContentHouse jedną z najlepszych agencji interaktywnych roku 2017 wg M&MP!
Zarówno duże jak i małe firmy mogą podjąć tych pięć kroków by wspierać kobiety w miejscu pracy
,,Tajemnice słynnych budowli” i inne ekscytujące ciekawostki na antenie Travel Channel. Premiera 24 czerwca o 20:00