Data publikacji: 2018-05-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rysownik Paweł „Boro” Borowski w konkursie Aegon!
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Aegon ogłasza konkurs na zabawną historię, która mogłaby mieć lepsze zakończenie z ubezpieczeniem marki. Najciekawsze opowieści zilustruje znany rysownik Paweł „Boro” Borowski, a autor najlepszej z nich ma szansę na wygranie telefonu Iphone X.
Aegon ogłasza konkurs na zabawną historię, która mogłaby mieć lepsze zakończenie z ubezpieczeniem marki. Najciekawsze opowieści zilustruje znany rysownik Paweł „Boro” Borowski, a autor najlepszej z nich ma szansę na wygranie telefonu Iphone X.
Konkurs Aegon wystartował w poniedziałek, 21 maja, na profilu facebookowym marki, Aegon – Finanse i Ja. Zadaniem uczestników jest opisanie w komentarzu pod postem zabawnej historii, prawdziwej lub fikcyjnej, która mogłaby zakończyć się lepiej z ubezpieczeniem Aegon. Do piątku, 29 czerwca, co tydzień, jedna, wybrana opowieść zostanie zilustrowana przez Pawła „Boro” Borowskiego, malarza, ilustratora oraz reżysera filmów fabularnych i animowanych.
Inspiracją dla osób biorących udział w konkursie ma być historia przedstawiona w spocie promującym kampanię A jak…? Aegon. W 30-sekundowym nagraniu z udziałem aktorów – Olgi Borys i Wojciecha Majchrzaka – pojawia się seria pytań, odnoszących się do codziennych sytuacji i obaw, na które odpowiedzią są ubezpieczenia oferowane przez Aegon.
Nagrodami w konkursie, oprócz ilustracji autorstwa „Boro” Borowskiego, są karty prezentowe Empik o wartości 300 zł. Dodatkowo każdy, kto opisze swoją historię, może odebrać 20% zniżki na ubezpieczenie turystyczne Aegon. Autor najciekawszej opowieści, ze wszystkich zgłoszonych w trakcie trwania konkursu, otrzyma smartphone Iphone X.
Za koncepcję i realizację konkursu oraz kampanię wizerunkową wspierającą pozycjonowanie marki Aegon na rynku ubezpieczeniowym w Polsce odpowiada agencja Cut The Mustard.
Więcej informacji o konkursie na profilu facebookowym marki Aegon.
Spot promujący kampanię A jak…? Aegon: https://www.youtube.com/watch?v=cfys9rixr_o
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR