Od mikroprzedsiębiorstwa do dużej kampanii reklamowej, czyli jak Katarzyna Molska Architekt Krajobrazu naszkicowała na tablecie sukces swojej firmy.
Krakowska agencja Epic Dreams ma już w swoim portfolio duże marki. Rozszerza zakres działalności i nawiązuje współpracę z warszawskim domem mediowym Sales&More.
MJCC staje się częścią globalnej sieci agencji, które specjalizują się w employer brandingu. OneAgent zrzesza podmioty funkcjonujące na kluczowych rynkach na świecie, które łącznie zatrudniają ponad 500 specjalistów.
O 953% wzrosła w 2020 liczba wydarzeń online w Polsce, a średni czas ich trwania wyniósł 82 minuty. Płatne wydarzenia zarobiły prawie 2,5 mln zł. Na całym świecie liczba wydarzeń zdalnych wyniosła ponad 2,3 mln za pośredni
Case study promocji konsumenckiej Owocowa Loteria.
Codeaddict, poznańska firma technologiczna, ogłosił zamiar przejęcia Nessie Research Lab. Spółki podpisały list intencyjny. Obecnie negocjują umowę przyrzeczoną, na mocy której Nessie stanie się częścią grupy Codeaddict,
Statystyczny Polak posiadający kredyt lub pożyczkę, uzyskane w ten sposób pieniądze przeznacza przeważnie na zakup sprzętu RTV/AGD bądź remont i wyposażenie mieszkania, pracuje zawodowo, a jego dochód nie przekracza 5 tys. z
Tinder to najpopularniejsza aplikacja randkowa na świecie, która poza kojarzeniem osób w pary, może także połączyć użytkownika z… marką. Do dyspozycji jest pięć formatów, które nawiązują do specyfiki tego medium.
Criteo rozszerza możliwości reklamy na urządzeniach przenośnych z wykorzystaniem dynamicznych reklam produktowych Facebook
Otwarty niespełna dwa lata temu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw znalazł się w czołówce obiektów sieci DoubleTree by Hilton w Europie i na Bliskim Wschodzie.