BIZNES Media i PR

Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland

Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland
Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w

Data publikacji: 2019-10-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.

Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland BIZNES, Media i PR - Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.

Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.

Agencje przygotują kampanię ATL, która będzie emitowana w ostatnich miesiącach bieżącego roku.

Pracujące wspólnie zespoły Red8 i Isobaru odpowiadały również za pierwszą odsłonę działań komunikacyjnych Park of Poland – rekrutację do „najlepszej pracy pod słońcem” w ramach której park wodny poszukiwał kandydatów na ratowników. W sierpniu dentsu X zrealizowało event podczas konferencji prasowej z okazji oficjalnego zakończenia prac konstrukcyjnych.

Park of Poland park rozrywki i wypoczynku, który powstaje we wsi Wręcza położonej w gminie Mszczonów. Prace budowlane ruszyły na początku 2017 r., a pierwszy etap projektu, tropikalny park wodny „Suntago Wodny Świat” ma zostać oddany do użytku pod koniec bieżącego roku.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland BIZNES, Media i PR - Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Circle K oraz Polski Czerwony Krzyż otoczyli opieką seniorów w całej Polsce

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy