Na poniedziałkowej Gali KTR studio postprodukcyjne Efektura zdobyło brązowy miecz w kategorii Sound Design za pracę przy ścieżce dźwiękowej do animacji „Rower Robsona”.
Firma IMS zwyciężyła trzeci rok z rzędu w konkursie Lider Przedsiębiorczości w kategorii „Małe przedsiębiorstwa”. Tytuł ten otrzymują firmy wyróżniające się aktywnością na rynku, innowacyjnością, konkurencyjności
Do zespołu Golden Star Group, globalnej firmy inwestycyjnej, dołączyła Katarzyna Pankiewicz.
Agencja Berm Creative Production Group odpowiadała za przygotowanie i kompleksową realizację 41. Sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO, która odbyła się w dniach 2-12 lipca w krakowskim Centrum Kongresowym ICE.
Agencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social media H&M na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej.
6 września ruszyła najnowsza, ogólnopolska kampania wizerunkowa najmocniejszego, seryjnego modelu w historii BMW – M760Li xDrive, autorstwa agencji Change Serviceplan.
Awin, wiodąca sieć reklamy efektywnościowej, podsumowała mijający rok, identyfikując najważniejsze wydarzenia, a jednocześnie wskazując na zmiany w ramach własnej struktury.
Jesień to pora roku, podczas której nie tylko jesteśmy narażeni na choroby i wirusy, ale także odczuwamy spadek nastroju. Jak sobie z tym radzić? Podstawą jest odpowiednia dieta, bogata w witaminy i minerały zawarte w owocach o
Fundusz Mercaton ASI rozpoczyna kolejny etap działania – w ciągu 2 lat zamierza pozyskać kapitał w wysokości 100 mln zł. Inwestorom proponuje zaangażowanie w projekty odpowiadające na potrzeby współczesnego świata oraz wyk
Informacje o darmowej dostawie, zniżkach czy czyszczeniu magazynów nie robią już na nas takiego wrażenia jak kiedyś. Co zrobić, żeby nasza oferta spotkała się z zainteresowaniem? Oto przykłady mailingów, które najlepiej tr