BIZNES Media i PR

Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020

Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020
Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020 tworzą galerię w największych miastach

Data publikacji: 2020-10-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020 tworzą galerię w największych miastach Polski

Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020 BIZNES, Media i PR - Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020 tworzą galerię w największych miastach Polski

Plakaty laureatów III edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska podbijają polskie miasta. Prezentacja zwycięskich prac, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą”, stanowi część jesiennej kampanii reklamowej marki Śliwka Nałęczowska.

Śliwka Nałęczowska, czyli najwyższej jakości polskie śliwki, kandyzowane i ręcznie selekcjonowane, następnie otoczone masą kakaową i oblane deserową czekoladą, cieszą autentyczną przyjemnością smaku i jednocześnie twórczo pobudzają młodych artystów. Efektem tych inspiracji jest m.in. unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018, dostępny w ramach jesiennej promocji marki. Kolejnym rezultatem przygody Śliwki Nałęczowskiej ze sztuką są plakaty, które można podziwiać w przestrzeni miejskiej jako element kampanii reklamowej marki.

 

Śliwka Nałęczowska zorganizowała prezentację zwycięskich plakatów, przygotowanych przez pasjonatów grafiki i designu w ramach III odsłony konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Nagrodzone prace znalazły się na ponad 600 citylightach zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Bydgoszczy, a także w Trójmieście i miastach GOP. Ponadto dwa konkursowe projekty przedstawiono na billboardach w Lublinie i Kaliszu. Równolegle zwycięskie plakaty są eksponowane na ekranach umieszczonych w wagonach pociągów i na peronach warszawskiego metra.

 

Design by Śliwka Nałęczowska to konkurs promujący młodych twórców, grafików i projektantów, wspiera utalentowanych artystów zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Po raz pierwszy odbył się w 2018 roku i zapoczątkował wielką, artystyczną przygodę marki Śliwka Nałęczowska ze sztuką.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020 BIZNES, Media i PR - Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020 tworzą galerię w największych miastach Polski
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Blisko co czwarty pożyczający nie sprawdza, czy będzie w stanie spłacać

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy