Opublikowane w pierwszym tygodniu lutego priorytety rozwoju krajowej energetyki w interpretacji polskiego rządu, mogą rzucić nowe światło na współpracę sektora państwowego z komercyjnym. Czy taki dualizm ma rację bytu?
Babbel – wiodąca platforma do nauki języków obcych wraz z fundacją Centrum Praw Kobiet przygotowała specjalną kampanię, mającą na celu zwiększenie świadomości wokół agresji językowej. Akcja związana jest z Międzynaro
Słowacki producent materacy Materasso rozpoczął współpracę z agencją ContentHouse, która odpowiada za działania digital marketing na terenie Polski.
Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączył Juliusz Strachota, który objął stanowisko Head of Creative.
Warszawski niezależny dom mediowy Infinity Media otrzymał tytuł Gazeli Biznesu – wyróżnienie przyznawane przez Puls Biznesu dla dynamicznie rozwijających się małych i średnich firm.
Mówi się, że dobra muzyka filmowa to taka, której widz nie zauważa. A jednak niektóre kompozycje stały się znanymi klasykami, wykorzystywanymi także w produkcjach reklamowych, czego kolejnym przykładem jest spot Planety Wark
Kulinarne reality show z rywalizującymi celebrytami na antenie Polsat Food Network.
SKLEP YOPE NA AMAZON NIEMCY
Według prognoz GroupM, globalne wydatki na reklamę internetową osiągną w 2017 roku poziom 547 miliardów dolarów. To prawie o 4,4% więcej niż w poprzednim roku. Jakie zmiany czekają branże w 2017 roku? Oto prognozy ekspertów
Opona Goodyear EfficientGrip 2 SUV otrzymała najwyższe noty po wyczerpującym teście przeprowadzonym przez jeden z czołowych niemieckich magazynów motoryzacyjnych Auto Bild allrad.