BIZNES Media i PR

PORTA nagrodzona w konkursie Złote Spinacze

PORTA nagrodzona w konkursie Złote Spinacze
Magazyn lifestylowo-wnętrzarski „BY ME by Porta” otrzymał swoją pierwszą nagrodę. Pismo zostało nagrodzone brązową statuetką w kategorii content marketing w konkursie na najlepsze projekty public relations – Złote

Data publikacji: 2016-12-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PORTA nagrodzona w konkursie Złote Spinacze
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Magazyn lifestylowo-wnętrzarski „BY ME by Porta” otrzymał swoją pierwszą nagrodę. Pismo zostało nagrodzone brązową statuetką w kategorii content marketing w konkursie na najlepsze projekty public relations – Złote Spinacze.

PORTA nagrodzona w konkursie Złote Spinacze BIZNES, Media i PR - Magazyn lifestylowo-wnętrzarski „BY ME by Porta” otrzymał swoją pierwszą nagrodę. Pismo zostało nagrodzone brązową statuetką w kategorii content marketing w konkursie na najlepsze projekty public relations – Złote Spinacze.

Magazyn lifestylowo-wnętrzarski „BY ME by Porta” otrzymał swoją pierwszą nagrodę. Pismo zostało nagrodzone brązową statuetką w kategorii content marketing w konkursie na najlepsze projekty public relations – Złote Spinacze. „BY ME by Porta” to niekonwencjonalny poradnik, który „oswaja” temat remontu poprzez pokazanie prawdziwych historii ludzi. 

„BY ME by Porta” to koncepcja tworzenia treści lifestylowo-wnętrzarskich poprzez zaangażowanie samych konsumentów, dla których remont jest ogromnym wyzwaniem nie tyle technicznym co natury psychologicznej. PORTA jako pierwsza firma w branży stolarki otworowej zaczęła rozwijać koncepcję content marketingu. Projekt rozwijał się od poradnika on-line przygotowanego przez blogerów do pełnowymiarowego magazynu lifestylowego, dystrybuowanego podczas wydarzeń takich jak Targi PORTA 2016 czy Łódź Design Festival. Dzięki projektowi „BY ME by Porta” spółka stanęła na podium konkursu Złote Spinacze obok firm IKEA oraz Intel.

– Zakup drzwi zazwyczaj odbywa się w trakcie remontu, który wywołuje duży stres, związany głównie z brakiem niezbędnych informacji, jak sobie z nim poradzić pod względem technicznym, psychologicznym, rodzinnym czy finansowym. Postanowiliśmy wypełnić tę lukę informacyjną, wydając niekonwencjonalny poradnik remontowy – mówi Renata Szymańska, Specjalista ds. Promocji w PORTA KMI POLAND.

Czasopismo „BY ME by Porta” powstało przy współpracy firmy PORTA z zespołem redaktorskim z BURDA Publishing oraz blogerami z różnych obszarów tematycznych m.in. projektowanie wnętrz, parenting, finanse czy DIY. Magazyn jest w całości poświęcony zmianom w życiu kobiet i mężczyzn, związanym z remontowaniem i odnową wnętrz – mieszkań i domów. Zgodnie z tytułem „BY ME by Porta” pokazuje metamorfozy wnętrz przez pryzmat prywatnych historii ludzi, ich pasji, pomysłów na życie, kreatywnych idei, gotowości do otwierania się na nowe możliwości. Magazyn inspiruje do zmian i pokazuje, jaką receptę na te zmiany mają znani blogerzy. „BY ME by Porta” jest również kopalnią porad – każdy czytelnik odnajdzie w nim odpowiedzi na pytania jak zaplanować remont, jak przeprowadzić go samodzielnie bez pomocy specjalistów, jak urządzić ponadczasowe wnętrze oraz kiedy warto zatrudnić architekta wnętrz. Już niedługo pismo „BY ME by Porta” zyska większą liczbę czytelników, ponieważ będzie dystrybuowane w całej Polsce w wybranych salonach sprzedaży drzwi.

A to już wiesz?  Grzegorz Kowalczuk Business Development Directorem w AżTuNagle

Konkurs Złote Spinacze jest skierowany do firm, instytucji publicznych, non-profit oraz podmiotów indywidualnych, które realizują kampanie PR w Polsce. Celem konkursu jest zwiększenie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations.

O PORTA KMI POLAND Sp. z o.o. Sp.k.

PORTA KMI POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. jest liderem w branży stolarki otworowej w kategorii drzwiwewnętrznych, wejściowych, zewnętrznych i technicznych. Spółka powstała w 1992 roku w Bolszewie k. Wejherowa. PORTA KMI POLAND to obecnie pięć zakładów produkcyjnych – cztery w Polsce i jeden w Rumunii: fabryka w Bolszewie produkująca skrzydła wewnątrzlokalowe, techniczne, wejściowe; dwie fabryki w Ełku – dedykowane produkcji skrzydeł i ościeżnic wewnątrzlokalowych oraz drzwi stalowych, fabryka w Suwałkach – dedykowana produkcji skrzydeł i ościeżnic fornirowanych i drzwi zewnętrznych oraz fabryka PORTA KMI ROMANIA srl w rumuńskim Aradzie. Najnowszą inwestycją firmy jest fabryka PORTA STEEL w Ełku wyposażona w nowoczesny park maszynowy. Łączna powierzchnia zakładu to około 15 tys. m², zaś koszt inwestycji wyniósł około 70 mln złotych. Spółka zatrudnia ponad 1900 pracowników. Sprzedaż produktów prowadzi poprzez sieć ponad 100 Autoryzowanych Dealerów, posiadających salony ekspozycyjne oraz magazyny w dużych miastach Polski, współpracujących z ponad 1500 Autoryzowanymi Punktami Sprzedaży w całym kraju. Miesięcznie produkty PORTA wybierane są przez 20 000 Klientów w Polsce.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
PORTA nagrodzona w konkursie Złote Spinacze BIZNES, Media i PR - Magazyn lifestylowo-wnętrzarski „BY ME by Porta” otrzymał swoją pierwszą nagrodę. Pismo zostało nagrodzone brązową statuetką w kategorii content marketing w konkursie na najlepsze projekty public relations – Złote Spinacze.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy