W związku z prowadzonymi działaniami online dla centrum handlowego Tarasy Zamkowe w Lublinie, właściciel, inwestor i deweloper IMMOFINANZ Group zdecydował się na współpracę z agencją OS3.
Projekt „Kampania Kolejowe ABC” to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna z zakresu bezpieczeństwa kolejowego.
ODKRYJ SEKRETY PIĘKNA – RAZEM Z EKSPERTAMI SEPHORA BEAUTY LAB
Z początkiem maja br. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rozpoczyna promocyjno - informacyjną kampanię produktów polecanych do szybkich przekąsek.
Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana Bto
18 września do emisji trafił spot wizerunkowy promujący największego na świecie producenta AGD, firmę Haier.
„KUKBUK Poleca” to certyfikat jakości przyznawany przez magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK godnym zaufania producentom za rzetelność, zaangażowanie i pasję, dzięki którym powstają wyjątkowe produkty i miejsca.
Dwa szczyty sezonu, coraz większa popularność e-commerce, wysokie tempo również w wyścigu technologicznym. Rok 2020 był dla firm kurierskich pełen wyzwań. W 2021 ich skala może być jeszcze większa.
Platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, w ramach swojej aplikacji, udostępniła dostęp do Brand24. Ta integracja pozwoli na monitoring internetu i zarządzanie działaniami w mediach społecz
W perfumeriach Douglas i na douglas.pl rozpoczęła się coroczna akcja wspierająca najbardziej potrzebujących, której partnerem w tym roku została Fundacja Cancer Fighters.