BIZNES

Podcasty Accenture „Points of Change” – startuje kampania employer brandingowa

Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach

Data publikacji: 2021-03-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podcasty Accenture „Points of Change” – startuje kampania employer brandingowa
Kategoria: , BIZNES,

Podcasty Accenture „Points of Change” - startuje kampania employer brandingowa , BIZNES - Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy. Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Podcasty Accenture „Points of Change” - startuje kampania employer brandingowa , BIZNES - Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy.

A to już wiesz?  Arval rośnie mimo pandemii. Polska flota firmy wzrosła w 2020 r. o 25%

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy