BIZNES Media i PR

Ostatnie dni badania rynku reklamy DOOH MyLED

Ostatnie dni badania rynku reklamy DOOH MyLED
Dobiega końca Pierwsze badanie polskiego rynku DOOH realizowane przez MyLED. Tylko do końca września można jeszcze wypełnić kwestionariusz dostępny na

Data publikacji: 2016-09-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ostatnie dni badania rynku reklamy DOOH MyLED
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Dobiega końca Pierwsze badanie polskiego rynku DOOH realizowane przez MyLED. Tylko do końca września można jeszcze wypełnić kwestionariusz dostępny na www.badaniadooh.pl.

Ostatnie dni badania rynku reklamy DOOH MyLED BIZNES, Media i PR - Dobiega końca Pierwsze badanie polskiego rynku DOOH realizowane przez MyLED. Tylko do końca września można jeszcze wypełnić kwestionariusz dostępny na www.badaniadooh.pl.

Realizacja projektu trwa od 23 sierpnia, a jego głównym celem jest zgromadzenie opinii, ekspertów z branży reklamowej na temat cyfrowej reklamy zewnętrznej. Badanie ma wykazać jakie są perspektywy rozwoju medium w Polsce oraz podejście marketerów do tej formy reklamy. Grupą odbiorców badania są przede wszystkim pracownicy domów mediowych, agencji reklamowych czy działów marketingu firm.

 

Po zakończeniu zbierania kwestionariuszy przejdziemy do opracowywania i analizowania wyników, z których stworzymy pierwszy w naszym kraju raport wiedzy o DOOH. Zapraszam jeszcze w tych ostatnich dniach wszystkich specjalistów z branży do wypełnienia ankiety – zachęca Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.

 

Badanie od początku wspierają partnerzy: Videomill, Infinity Media, Mint Media i Helion oraz media branżowe: Nowy Marketing, OOH Magazine oraz Portal Medialny.  

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ostatnie dni badania rynku reklamy DOOH MyLED BIZNES, Media i PR - Dobiega końca Pierwsze badanie polskiego rynku DOOH realizowane przez MyLED. Tylko do końca września można jeszcze wypełnić kwestionariusz dostępny na www.badaniadooh.pl.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Peakside chce zainwestować w nieruchomości 350 mln euro

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy