BIZNES Media i PR

Nowy STARTUP z branży spożywczej zdrowo namiesza w polskich kuchniach!

Nowy STARTUP z branży spożywczej zdrowo namiesza w polskich kuchniach!
Agencja strategiczno-kreatywna BE7 opracowała strategię, tożsamość wizualną, opakowania produktów oraz odpaliła sklep internetowy marki Zdrowo Namieszane, która debiutuje na polskim

Data publikacji: 2019-01-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy STARTUP z branży spożywczej zdrowo namiesza w polskich kuchniach!
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Agencja strategiczno-kreatywna BE7 opracowała strategię, tożsamość wizualną, opakowania produktów oraz odpaliła sklep internetowy marki Zdrowo Namieszane, która debiutuje na polskim rynku.

Nowy STARTUP z branży spożywczej zdrowo namiesza w polskich kuchniach! BIZNES, Media i PR - Agencja strategiczno-kreatywna BE7 opracowała strategię, tożsamość wizualną, opakowania produktów oraz odpaliła sklep internetowy marki Zdrowo Namieszane, która debiutuje na polskim rynku.

Agencja strategiczno-kreatywna BE7 opracowała strategię, tożsamość wizualną, opakowania produktów oraz odpaliła sklep internetowy marki Zdrowo Namieszane, która debiutuje na polskim rynku.

 

Założycielka marki, Anna Paprocka, od lat pasjonuje się zdrowym jedzeniem, a produkty które właśnie wchodzą do sprzedaży powstały w jej kuchni podczas długich poszukiwań przepisów na zdrowe zamienniki popularnych, ale niezbyt zdrowych dań.

 

Jak sama mówi – To produkt, którego sama bezskutecznie poszukiwałam na sklepowych półkach. Nie jest łatwo zastąpić białą mąkę pszenną zdrowymi zamiennikami takimi jak mąka gryczana czy kokosowa i utrzymać dobry smak. Nam się udało. Nasze mieszanki składają się z wyłącznie zdrowych składników i superfood a jednocześnie, co wcale nie jest oczywiste, smakują jak te „niezdrowe” czyli po prostu pysznie! Do tego są szybkie i proste w przygotowaniu. Taka mała zdrowa rewolucja.

 

Marka Zdrowo Namieszane wchodzi na polski rynek z superfood’owymi mixami do przygotowania zdrowych pyszności. Powstała z myślą o tych, którzy pomimo tego, że żyją szybko, cały czas zwracają uwagę no to, co jedzą. Świadomie eliminują produkty zawierające podejrzane, niezdrowe składniki, pragnąc jednocześnie maksymalizować ilość tych najbardziej wartościowych. – Tworząc strategię i tożsamość marki, mieliśmy na uwadze to jak łączy ona wartości istotne dla dwóch różnych światów. Z jednej strony mamy zdrowe, domowe przepisy utrzymane w trendach fit, z drugiej są wszyscy Ci ludzie, którzy żyją w ciągłym niedoczasie i zależy im na tym, aby wsztystko było gotowe „od ręki”. – mówi Adam Diakowski, Creative Director BE7

A to już wiesz?  Promocja 500+. Nowa kampania Nationale-Nederlanden!

 

Ten sam zamysł przyświecał projektom opakowań, które opierają się przede wszystkim na apetycznych zdjęciach gotowych produktów i przykuwają uwagę do efektu końcowego – smacznego, zdrowego wypieku.

 

Więcej o agencji na be7.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowy STARTUP z branży spożywczej zdrowo namiesza w polskich kuchniach! BIZNES, Media i PR - Agencja strategiczno-kreatywna BE7 opracowała strategię, tożsamość wizualną, opakowania produktów oraz odpaliła sklep internetowy marki Zdrowo Namieszane, która debiutuje na polskim rynku.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy