BIZNES Media i PR

Nowa osoba w biurze reklamy wydawnictwa KUKBUK

Nowa osoba w biurze reklamy wydawnictwa KUKBUK
Do zespołu biura reklamy wydawnictwa KUKBUK dołączyła Anna Pocenta. Objęła stanowisko managera ds.

Data publikacji: 2018-10-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa osoba w biurze reklamy wydawnictwa KUKBUK
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Do zespołu biura reklamy wydawnictwa KUKBUK dołączyła Anna Pocenta. Objęła stanowisko managera ds. reklamy.

Nowa osoba w biurze reklamy wydawnictwa KUKBUK BIZNES, Media i PR - Do zespołu biura reklamy wydawnictwa KUKBUK dołączyła Anna Pocenta. Objęła stanowisko managera ds. reklamy.

Do zespołu biura reklamy wydawnictwa KUKBUK dołączyła Anna Pocenta. Objęła stanowisko managera ds. reklamy. Będzie odpowiedzialna za sprzedaż wszystkich form reklamowych dostępnych w ofercie wydawnictwa, tj. druk, kanały on-line, eventy, warsztaty oraz projekty specjalne.

Przez ostatnie 2 lata Pocenta czuwała nad rozwojem serwisu internetowego mowianamiescie.pl. Wcześniej przez 6 lat kierowała zespołem sprzedaży w wydawnictwie HIRO i odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowych w prasie, on-line oraz eventów. Wspomagała również koncepcyjnie tworzenie strategii rozwoju wydawnictwa. Jest wdrożeniowcem projektów niestandardowych i managerem z 10-letnim doświadczeniem w branży mediowej.

Poprzednio związana była m.in. z Media Point Group, Agorą oraz IDG Communications.

 

—————————————————————————————————————————————————-

KUKBUK to wielowymiarowa platforma obejmująca: magazyn kulturalno-kulinarny wydawany w wersji drukowanej i w postaci aplikacji na urządzenia mobilne, zintegrowane kanały social media, stronę internetową www.kukbuk.pl oraz e-sklep. Każde ogniwo stanowi połączenie wysokiej jakości autorskich sesji fotograficznych z ciekawymi artykułami o tematyce związanej z szeroko rozumianą kulturą jedzenia, zjawiskami socjologicznymi, sztuką i dizajnem w świecie kulinariów.

Niezależnie od sześciu numerów regularnych magazynu, w ciągu roku ukazują się również cztery tematyczne wydania specjalne: KUKBUK Rodzina, KUKBUK Zima, KUKBUK Podróże i Dizajn oraz KUKBUK Dzieciaki. Wydawnictwo w swoim portfolio ma również pierwszą książkę – „Sezonówki”, czyli oryginalny przewodnik po porach roku i smakach natury. Jest także organizatorem konkursu KUKBUK Poleca dla lokalnych producentów, rzemieślników oraz właścicieli gospodarstw agroturystycznych przyjaznych naturze. 

KUKBUK przez 6 lat istnienia na rynku zdobył wiele nagród w prestiżowych konkursach, m.in. nagrodę Międzynarodowej Akademii Gastronomicznej, brązowe i srebrne miecze KTR oraz nagrody Izby Wydawców Prasy – GrandFront. Dostępny jest w ponad 800 punktach sprzedaży w całej Polsce. Dystrybucja odbywa się poprzez wysyłkę bezpośrednią oraz sprzedaż w dobrych salonach prasowych, a także w dizajnerskich sklepach, restauracjach i salonach SPA.

A to już wiesz?  Jasna strona Legg Mason!

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowa osoba w biurze reklamy wydawnictwa KUKBUK BIZNES, Media i PR - Do zespołu biura reklamy wydawnictwa KUKBUK dołączyła Anna Pocenta. Objęła stanowisko managera ds. reklamy.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy