BIZNES Media i PR

Mop „żółta mikrofibra” w kampanii marki Gosia!

Mop „żółta mikrofibra” w kampanii marki Gosia!
W drugiej połowie października wystartowała kampania promująca Mop „żółta mikrofibra” marki Gosia. Działania wspierające ten topowy produkt obejmują zarówno reklamę w telewizji, jak i w

Data publikacji: 2016-10-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mop „żółta mikrofibra” w kampanii marki Gosia!
Kategoria: BIZNES, Media i PR

W drugiej połowie października wystartowała kampania promująca Mop „żółta mikrofibra” marki Gosia. Działania wspierające ten topowy produkt obejmują zarówno reklamę w telewizji, jak i w prasie.

Mop „żółta mikrofibra” w kampanii marki Gosia! BIZNES, Media i PR - W drugiej połowie października wystartowała kampania promująca Mop „żółta mikrofibra” marki Gosia. Działania wspierające ten topowy produkt obejmują zarówno reklamę w telewizji, jak i w prasie.

W drugiej połowie października wystartowała kampania promująca Mop „żółta mikrofibra” marki Gosia. Działania wspierające ten topowy produkt obejmują zarówno reklamę w telewizji, jak i w prasie. Poprzez obecność w zasięgowych mediach jedna z najlepiej sprzedających się marek w branży zaznacza swoją mocną pozycję rynkową i wzmacnia wizerunek eksperta w dziedzinie sprzątania.

Działania o szerokim zasięgu

Marka Gosia konsekwentnie buduje swoją pozycję na wymagającym rynku artykułów do sprzątania, pieczenia i przechowywania. W październiku b.r. zarówno w spotach telewizyjnych jak i reklamach prasowych zobaczyć możemy jeden z najpopularniejszych produktów marki – Mop „żółta mikrofibra”. Koncept reklam opiera się na głównej idei towarzyszącej marce od rebrandingu przeprowadzonego w 2014 r., jaką jest mądry podział domowych obowiązków.

Po raz kolejny pokazujemy, że produkty marki Gosia wyposażone w sprytne patenty pomagają w wykonywaniu domowych obowiązków „ręka w rękę″.  Mop „żółta mikrofibra” posiada wbudowaną gąbkę szorującą dzięki czemu mycie podłogi jest bardzo proste i efektywne. Dlatego tak ważne dla nas jest przy okazji tej, jak i wcześniejszych kampanii, podkreślenie elementu wspólnego i uczciwego podziału obowiązków w domu. Nasze produkty mają na celu ułatwić prace domowe i uaktywnić tych, którzy do tej pory nie zaliczali sprzątania do swoich obowiązków. – mówi Izabela Habram Brand Manager marki Gosia.

Spoty telewizyjne emitowane są od 17. do 31. października w stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN, TVN7 i kanałach tematycznych. Za ich zakup odpowiada Dom Mediowy Intermedia. Oprócz tego, kampania obejmie reklamy w prasie poradnikowej. Wielokanałowe działania zapewniają marce dotarcie do grup docelowych, poszerzają świadomosć marki i wzmacniają jej pozytywny, ekspercki wizerunek.

A to już wiesz?  Rafał Kus – nowy Dyrektor ds. Rozwoju Decoroom

 

Politan, to w pełni polska firma oferująca pod marką Gosia artykuły ułatwiające: pieczenie, przechowywanie oraz sprzątanie. Produkty wyrózniają się sprytnymi patentami, które zostały wymyślone i stworzone, aby ułatwiać prace domowe całej rodzinie. W portfolio firmy Politan znajdują się także marki Helios i Amigo oraz szerokie spektrum marek własnych. Oferowane produkty ułatwiają dbanie o gospodarstwo domowe – codzienne sprzątanie, pielęgnację mieszkania i przygotowywanie posiłków.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Mop „żółta mikrofibra” w kampanii marki Gosia! BIZNES, Media i PR - W drugiej połowie października wystartowała kampania promująca Mop „żółta mikrofibra” marki Gosia. Działania wspierające ten topowy produkt obejmują zarówno reklamę w telewizji, jak i w prasie.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy