BIZNES Media i PR

Monika Olejnik apeluje o jedność mediów

Przedstawiciele polskich mediów walczą wspólnie o wsparcie dla chorych

Data publikacji: 2015-01-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Monika Olejnik apeluje o jedność mediów
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Przedstawiciele polskich mediów walczą wspólnie o wsparcie dla chorych dzieci.

Monika Olejnik apeluje o jedność mediów BIZNES, Media i PR - Przedstawiciele polskich mediów walczą wspólnie o wsparcie dla chorych dzieci.

Przedstawiciele polskich mediów walczą wspólnie o wsparcie dla chorych dzieci. Już 7 lutego 2015 roku w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej odbędzie się XVI Charytatywny Bal Dziennikarzy, najwspanialsze wydarzenie tegorocznego karnawału.

– W tym wyjątkowym dniu powinniśmy zjednoczyć się w pięknym celu i pokazać, że wszyscy razem chcemy pomóc potrzebującym dzieciom – apeluje do swoich kolegów Monika Olejnik, członek Rady Fundacji. Znana dziennikarka mocno zaangażowała się w przygotowanie aukcji, która odbędzie się podczas imprezy i zdobyła wyjątkowe dary do zlicytowania – kask Sonika i dzień zdjęciowy na planie filmowym Agnieszki Holland.

Gwiazdy polskich mediów wspólnie walczą o wsparcie dla maluchów znajdujących się w trudnej sytuacji. Wystawiają na aukcje na charytatywni.allegro.pl nie tylko atrakcyjne podarunki, ale nawet swoje towarzystwo. Wylicytować można m.in. śniadanie z Dorotą Wellman i Marcinem Prokopem czy wspaniałą kolację w Atelier Amaro z Karoliną Szostak i Mateuszem Borkiem.

– Wierzę, że w tym roku pokażemy, tak jak Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, że razem możemy dokonać wielkich rzeczy. Jurek Owsiak jednoczy co roku cały kraj, a my chcemy pokazać, że w interesie społecznym także polskie media działają wspólnie i ponad podziałami – powiedział Mateusz Hładki, Prezes Zarządu Fundacji.

Aukcje Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy potrwają do 6 lutego 2015 roku, a więcej na temat zakupu uprawniających do udziału w Balu cegiełek na stronie www.baldziennikarzy.org. Imprezę poprowadzą Agata Młynarska, Kinga Rusin i Maciej Dowbor, a na scenie wystąpią Ewa Bem, Mrozu i Poparzeni Kawą Trzy. Sponsorem Głównym tegorocznego Balu jest Orlen, a Mecenasem Projektu PKO BP.

Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy od 1998 roku wspiera placówki opieki zdrowotnej, szpitale, instytucje opieki społecznej, domy dziecka, organizacje opiekujące się dziećmi i niepełnosprawnymi i wiele innych. 

A to już wiesz?  Analiza energetyczna położenia prosumenta w Polsce – tak wygląda początek 2021

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Monika Olejnik apeluje o jedność mediów BIZNES, Media i PR - Przedstawiciele polskich mediów walczą wspólnie o wsparcie dla chorych dzieci.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy