Bakal – nowy klient w agencji AHAVA PR
W ciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane w News Feedzie treści. Marki będą musiały zmienić strategię reklamową, aby zwiększyć zasi
Tomasz Jakubiak, Katarzyna Glinka i Tomasz Lach (zajadam.pl) w ramach pierwszej odsłony Akademii Smaku Bosch rozłożyli pieczywo na czynniki pierwsze.
Na Walentynki TOUS przygotował nową odsłonę kampanii reklamowej w prasie, a na stronie www.tous.com odkrywa dalszy ciąg miłości pomiędzy Panną Hobday i Panem Chitty. Za zakup mediów i realizację działań odpowiada dom medio
Skutki pandemii nie ominęły wielu sektorów, w tym branży meblarskiej. W ciągu ostatniego roku zadłużenie producentów mebli wzrosło o 30 proc., a sprzedawców o 19 proc.
Jesienią najbardziej rodzinne wafelki w Polsce stawiają na silną komunikację na wielkim i małym ekranie. W telewizji marka Familijne wraca w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. Będzie obecna także w kampanii on scree
Do zespołu adCookie dołączył Łukasz Mirytiuk, który na stanowisku Head of Social Media będzie rozwijał nowy, social mediowy dział agencji.
Wraz z wyborem First Data Polska S.A. należącej do Fiserv na nowego dostawcę usług outsourcingu kart płatniczych VISA, Nest Bank kontynuuje rozwój w obszarze digital i wprowadza nowe usługi dla swoich klientów.
W Niemczech, podobnie jak w Polsce, oferowana jest renta dożywotnia czyli hipoteka odwrócona w modelu sprzedażowym. U niemieckich sąsiadów nie funkcjonują jednak odgórne normy etyczne dla całej branży, ale potencjał rynku jes
Informacja prasowa Tyczyn, 21.07.2021 r. Rozszerzona rzeczywistość wspiera polski biznes Przyspieszona transformacja w kierunku Przemysłu 4.0 Poprawa kluczowych procesów w przedsiębiorstwie, optymalizacja czasu pracy czy […