Fundusze Simpact oraz AgriTech Hub zainwestowały w projekt ThermoEye. Wartość całej inwestycji wynosi 1,5 mln PLN. Kapitał zostanie wykorzystany na dalszy rozwój technologii i wprowadzenie produktu na rynek.
Do grona klientów agencji Cut The Mustard dołączył serwis Morizon.pl.
ALTEN Polska podsumowuje 2020 rok w branży IT i pokazuje perspektywy na 2021
Pranie i prasowanie to jedne z najmniej lubianych obowiązków domowych. Nic więc dziwnego, że wielu Polaków ma problemy ze zrozumieniem symboli na metkach dotyczących pielęgnacji ubrań. Pralniomaty Hi’Shine proponują nowe pod
Firma Kompass Poland, międzynarodowy dostawca baz danych B2B rozpoczyna świadczenie usług związanych z promocją międzynarodową. Nowe rozwiązanie stanowi odpowiedź na potrzeby polskich firm działających na rynkach zagraniczny
Każdego roku branża zadaje sobie pytanie, jak wpłynąć na efektywność reklam i sprawić, aby generowały więcej zysków i reakcji. Marketing staje się coraz bardziej futurystyczny i zaawansowany technologicznie. Jakimi śladami
OS3 Group SA podpisała umowę z domem produkcyjnym D35 specjalizującym się w realizacji filmów fabularnych telewizyjnych i reklamowych. Współpraca w zakresie produkcji zapewnia oferowanie komplementarnych usług dla Klientów Gru
Od 1 lipca 2014 agencja Commfort Group współpracuje ze Scoreit – firmą, która umożliwia przeprowadzenie mobilnych badań opinii klientów w sposób prosty i intuicyjny. Współpraca z firmą Scoreit obejmuje działania PR i zarz
Większość transakcji mobilnych na świecie dokonywana jest przy użyciu smartfonów. W Polsce udział transakcji mobilnych w handlu eCommerce wzrósł z 12% w Q4 2014 do 20,5% w Q1 2015
Legendarne czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki teraz także w nowej odsłonie!