BIZNES Media i PR

Konspol startuje z jesienną kampanią outdoorową ŻARŁAKÓW

Konspol startuje z jesienną kampanią outdoorową ŻARŁAKÓW
Wraz z początkiem września w największych miastach Polski pojawią się billboardy promujące produkty ŻARŁAKI firmy Konspol. Działania kierowane są do mam – decydentek zakupowych, które dbają o to, by ich dzieci jadły zdrowo i

Data publikacji: 2018-09-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konspol startuje z jesienną kampanią outdoorową ŻARŁAKÓW
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Wraz z początkiem września w największych miastach Polski pojawią się billboardy promujące produkty ŻARŁAKI firmy Konspol. Działania kierowane są do mam – decydentek zakupowych, które dbają o to, by ich dzieci jadły zdrowo i smacznie.

Konspol startuje z jesienną kampanią outdoorową ŻARŁAKÓW BIZNES, Media i PR - Wraz z początkiem września w największych miastach Polski pojawią się billboardy promujące produkty ŻARŁAKI firmy Konspol. Działania kierowane są do mam – decydentek zakupowych, które dbają o to, by ich dzieci jadły zdrowo i smacznie.

Wraz z początkiem września w największych miastach Polski pojawią się billboardy promujące produkty ŻARŁAKI firmy Konspol. Działania kierowane są do mam – decydentek zakupowych, które dbają o to, by ich dzieci jadły zdrowo i smacznie. Kampania outdoorowa przypominająca o linii produktów dla dzieci potrwa dwa tygodnie.

Smakołyki dla Twojego dziecka

ŻARŁAKI od firmy Konspol to linia produktów adresowanych do rodziców i najmłodszych konsumentów. Stanowią one odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wyroby mięsne najwyższej jakości. W portfolio marki znajdują się parówki, polędwica czy kabanosy, które w swoim składzie zawierają bardzo wysoki procent mięsa z kurczaka. Wszystkie produkty należą do linii Natura i pozbawione są konserwantów, glutenu, laktozy oraz glutaminianu monosodowego. ŻARŁAKI dostępne są w kolorowych opakowaniach, które skutecznie przyciągają uwagę najmłodszych konsumentów. 

Kampania outdoorowa promująca linię produktową ŻARŁAKI realizowana będzie na kilkuset nośnikach (w tym formatach: BB, SO, MK i SD), które pojawią się w największych miastach Polski m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Szczecinie i Lublinie. Jest to pierwszy element promocji produktów z linii dziecięcej firmy Konspol. Jesienią ŻARŁAKI będą wspierać blogerzy parentingowi, a także zostanie przeprowadzony konkurs na Facebooku.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Konspol startuje z jesienną kampanią outdoorową ŻARŁAKÓW BIZNES, Media i PR - Wraz z początkiem września w największych miastach Polski pojawią się billboardy promujące produkty ŻARŁAKI firmy Konspol. Działania kierowane są do mam – decydentek zakupowych, które dbają o to, by ich dzieci jadły zdrowo i smacznie.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  EPEC planuje zakupić w tym roku 5000 mb rur preizolowanych

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy