Zbadaliśmy, jak Polacy inwestują w czasie niepewności gospodarczej, a jakie produkty uważają za najpewniejsze?*
Mięso z indyka ma wysoką zawartość białka, jest źródłem witamin B3, B6, B12, a także potasu, fosforu i cynku. Poza tym posiada również wiele innych zalet m.in. kulinarną różnorodność. Z warzywami, zaparzany, z dodatkiem
koronawirus spowodował wstrzymanie procesów produkcji w branży eventowej, BTL, OOH i filmowej a zamrożone budżety marketerów finalnie przerzucono na media cyfrowe.
14 listopada 2017, po raz kolejny odbyła się akcja edukacyjna „Weź owoc. Jedz zdrowo. Żyj dobrze.”. Tym razem została zorganizowana w Krakowie dla pracowników Muzeum Narodowego.
Co kwartał ukazują się magazyny tematyczne Wydawnictwa Te-Jot, wydawcy „Werandy” i „Werandy Country”. Tym razem jest to „Weekend w Polsce”.
Badanie LoveBrands Relations na temat preferencji komunikacyjnych Polaków wobec mediów
Essilor Group, lider w sprzedaży szkieł okularowych rozpoczął ogólnopolską kampanię „Czas na wzrok 40+”. Za strategię, koncepcję kreatywną oraz stworzenie platformy komunikacji odpowiada wyłoniona w przetargu agencja Sch
Jest nam niezmiernie miło potwierdzić fakt, że firma Incentive Planet Sp. z o.o. zakwalifikowała się do finału konkursu „LIDER PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ROKU 2014” organizowanego od 1994 roku w ramach promocji małej i średniej p
weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych opublikowała CANnual Report 2019. Podsumowuje w nim wyniki rynku reklamowego w 15 krajach Europy Środkowej i Wschodniej w okresie 2014-2018 oraz prognozy trendów na kolejne pięć lat.
Wraz z początkiem roku, sieć reklamowa dla segmentu premium Royal Ad, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.